• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Weer een Apeldoorner

Super055

Detailing addict
22 jun 2016
83
60
Apeldoorn
Goedendag,

Mijn naam is Robert en woon met veel plezier in Apeldoorn.
Ik lees hier al ongeveer een jaar of 2 mee... met alleen lezen kom je er niet altijd :cool:

Jaren geleden al allerlei poetsspul gekocht, maar sinds 2015 pas echt actief mee bezig.
Mijn verzameling bestaat daarom ook voornamelijk uit Meguiars, vroeger had je gewoon (zo leek het) minder keus... zit wel te denken om over te gaan op coaten.

Verdere hobbies; Mijn vrouw, op vakantiegaan/zijn, klussen in en om het huis, PS4, films kijken, klooiien aan me Meriva B, en nog een paar dingen...

Bijlagen

• image.webp
    image.webp
    191,9 KB · Weergaven: 199
  • Leuk
Reacties: Stefan-C5
Welkom bij de club! ook ooit begonnen met alleen maar Meg's, na verloop van tijd en veel lezen en uitproberen ga je toch meer andere merken proberen :) Coaten kan ik je echt aanraden, maar zit ook veel voorwerk aan :)

• Leuk
Reacties: Super055
Welkom hier en veel lees/detailplezier:) Denk dat de meeste hier wel met Meguiars begonnen zijn en sommige producten van hun gebruik ik nog steeds met plezier;)