• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welk AIO-product op Chrome-Alu etc...

Stephan

Detailing chief
24 jan 2012
656
103
39
Hasselt
Hallo iedereen,

Zoals de titel het aangeeft zit ik met wat verschillende opties.

Ik heb dit weekend een Amerikaanse wagen opstaan. Deze wagen heeft gepolijste velgen en chrome bumpers, sierlatjes etc. Een echte oude Amerikaan.

Nu heb ik reeds wat in bezit maar zou een product moeten hebben dat het chrome en alu wat meer laat blinken. Schade zit er niet in, want de wagen is het schatje van de eigenaar...:-"

Ik dacht (alé lees veel mogelijkheden op het net ) dat er veel AIO-producten ook goed zijn om dit wat te reinigen zodat ik niet speciaal een nieuw product moet aankopen.

Ik dacht al aan SRP van AG of de Ultimate Polish of Compound van Meg's om ze even te reinigen, krasjes eruity krijgen is niet mijn bedoeling, is ook veruit onmogelijk met het handje :lol. De Srp wegens zijn fillers en bescherming...

Of zegt iedereen, denk niet verder koop gewoon PB's Prof Polish, die kan je op zoveel meer gebruiken?

Weeral bedankt voor de raad :-D.

Grtjes

Stephan

Volgens mij haal je nu producten door elkaar. Je hebt het over Alu en chroom maar je komt met producten voor lakwerk?

Oei, dan ben ik serieus de mist ingegaan. Had op wat Uk-foria gelezen dat sommige van deze lakproducten het ook goed doen op andere ondergronden, soms zelfs even goed.

Maar uit jouw reactie kan ik aannemen dat Prof Polish de beste oplossing is:-p

Bedankt Dibbuz

Hoi nu zie ik pas dat jij Dennis bent die ma altijd helpt via de mails van CC. hahahaha, grappig wist ik niet.

Mag een :slotje op.

Ik ga voor de Prof Polish, excuses voor het vervuilen van het forum.

Grtz