• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welk all-in-one product?

IbizaSigno

Detailing guru
26 okt 2010
5.546
115
Hallo,

Binnenkort komt een kennis van mij langs en we gaan samen zijn Focus onder handen nemen, dat wil zeggen een flink wassen en misschien iets meer. Dat "iets meer" is dan Iron-X en kleien om dit dan af te werken met een AIO om de simpele reden dat er niet veel tijd is. Wel jammer want de Focus is best een mooie klus. Goed, nu komt de hamvraag welke AIO? Twijfel tussen Dodo Juice Need for Speed en Auto Finesse Triple. Heb begrepen dat er in NFS een korrel zit, hoe is dat met AF Triple? Zijn er alternatieven?

Gr.

AF geen ervaring mee
SRP en NFS wel .... vind de NFS toch erg fijn werken.
SRP is zeker niet verkeerd maar in mijn optiek lijkt de SRP beter te werken op de wat oudere lakken ( bv de single stage ) en de NFS voor de nieuwe.
Op de mondeo ( ook ford om te vergelijken ) werkte de NFS mooier af.

Enkel ervaring met AG SRP en Dodo Juice Need for Speed

AG SRP zorgt voor een goede glans maar krijg ik toch niet echt swirls mee weg (toch met de hand)

Dodo Juice Need for Speed vind ik zeer tof om mee te werken, ruikt goed, verwerkt gemakkelijk en kan zelfs swirls met de hands vullen/verwijderen.
Voor mij is de Need for Speed een blijver

AF Tripple zit een korrel in zoals Ivo zegt inderdaad! Het zou swirls en krasjes moeten verminderen (zeer minimaal) en moeten verhullen. De reinigende functie van dit product, de glas en gladheid zijn echt prima. Er zit een bescherming in maar voor meer duurzaamheid zou ik na de Tripple een pure wax aanbrengen.

50/50 met Tripple:
tripple_a2.webp

Bedankt allen voor de input. Denk dat ik voor de Auto Finesse Triple ga, die is qua prijs ook aantrekkelijker. Ben van plan om het met mijn DAP900 te gaan verwerken, maar op welke pad? In mijn bezit heb ik (Monello CCS 5.5" smartpads) geel, oranje, wit, licht groen en zwart.