• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welk poets apparaat?

het is deze set geworden met deze pad, zo klopt het toch ?
Ik heb gisteren dezelfde set besteld. Ook mijn eerste DAP, en ben erg benieuwd. Hopelijk wordt het in de was zetten van de auto weer leuk :P

Ik ben aan het rekenen geslagen en ging liever voor een complete set dan dat ik later spullen mis en los bij moet kopen. Eigenlijk precies zoals Quantoxx schrijft lees ik net. Ik heb er een pot blue wax van poorboys en wat applicators bij gedaan. Lees veel goede berichten over de DAP, dus kan niet wachten tot hij binnen is.

Waarom heb je die losse pad er eigenlijk bij gedaan? Reserve? Want hij zit er toch al bij (black)?

• Leuk
Reacties: Quantoxx
heb een extra pad gedaan voor de glaze en achteraf had ik er nog wel een paar bij kunnen doen.. een paar extra is nooit weg.. heb hier 4 auto's op de oprit..:innocent: dus dan had ik meteen kunnen doorpakken.. maar ja komt wel

heb een extra pad gedaan voor de glaze en achteraf had ik er nog wel een paar bij kunnen doen.. een paar extra is nooit weg.. heb hier 4 auto's op de oprit..:innocent: dus dan had ik meteen kunnen doorpakken.. maar ja komt wel

En dat is het moment dat de verslaving je echt te pakken krijgt.. ;)

• Leuk
Reacties: Mark Taxi
Ben er bang voor.. Wordt alleen zeer beperkt door het weer :confused: wil zo graag maar kan niet..
Maar ben al druk bezig om een loodsje te kopen:grinning:

Laatst bewerkt: