• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welk spul voor dashboard

gedaante

Detailing rookie
31 jan 2015
3
0
welke spullen gebruiken jullie voor het dashboard van een 206 ik Zie door de bomen het bos niet meer

gr daan
 
Ik lees wel goede verhalen over Poorboys Natural Look... Zelf gebruik ik zo'n flesje van Turtle Wax. (Niet de beste vind ik zelf)! Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 
Na jaren PB natural look te hebben gebruikt (met zeer goed resultaat overigens), ben ik sinds enkele maanden overgegaan op Scholl Concepts Purple.
Mik ben hier zeer content mee en zal dan ook bij deze blijven.
Aanbrengen dmv wat Purple op een soft foam pad te sprayen en zo aanbrengen. 5 minuten wachten en dan afnemen met een teert towel (bijv. meguiars ultimate wipe).
Zeer mooi eindresultaat en absoluut geen vettig residu.
 
Ik gebuik revive trim dressing heel zuinig in gebruik mooie lange stand tijd en alles is mooi zwart weer
 
Ik vind eigenlijk de vraag wat je op de binnenkant van je deur kan smeren. NL gebruik ik sinds kort ook naar tevredenheid, maar het schijnt strepen achter te laten in combinatie met water (binnenkant deur indien het regent)

AF Revive vind ik persoonlijk teveel glimmen voor de binnenkant (ook dit heb ik geprobeerd)

wellicht is AF Dressle een optie? Dit heb ik nog niet geprobeerd.
 
Ik heb de hard kunstof deuren destijds in de Nanolex Trim Rejuvenator gezet. Dit is een kunststof coating en dat heeft geen last van strepen na vocht of regen
 
M135;n416830 zei:
AF Revive vind ik persoonlijk teveel glimmen voor de binnenkant (ook dit heb ik geprobeerd)
Zelfde mening hier. Ik gebruik voor het interieur Spritz van AF. Dressle is meer de vernevelbare versie van Revive die minder lang blijft zitten, dus op het dashboard zal het niet veel schelen. 303 Aerospace vind ik ook mooi op het dashboard.
 
Ik gebruik de 303 Aerospace, geeft een prima look, eenvoudig aan te brengen, betaalbaar product.
 
Aerospace is top, zeker als je niet zo van de luchtjes bent, je ruikt het niet.
 
Aerospace vindt ik ook superspul, maar dat gebruik ik zelf alleen om mijn motordelen weer mooi te maken.. Voor me trims. En deurrubbers. Had de label op de achterkant gelezen. En met die warnings die erop stonden gaf het mij toch niet z'n fijn gevoel als ik dat zou gebruiken voor de binnenkant.
 
conv_1553.jpg



Ik had PP natural look al eerder thuis liggen en gebruikte ik altijd voor binnen. Toen ik dit product ging gebruiken voor me zwarte delen voor de buitenkant
las ik de label ef door. Dit deed mij gewoon denken: het zal vast ook super werken voor binnen maar ga dit gewoon niet doen.
Vind ze alle 2 super producten, en tuurlijk zijn zoveel producten die wat hebben, maar is dus puur mijn gevoel dat ik dit niet voor binnen gebruik.
Ieder zijn ding ;)

het gaat dan meer natuurlijk om de laatste warning die erop staat.
 

Bijlagen

  • conv_1550.jpg
    conv_1550.jpg
    268,4 KB · Weergaven: 117
  • conv_1551.jpg
    conv_1551.jpg
    306,5 KB · Weergaven: 111
  • conv_1552.jpg
    conv_1552.jpg
    286,4 KB · Weergaven: 110
?? Die waarschuwing staat op alle produkten.Geen enkel poetsprodukt is echt aan te raden om in je ogen of je mond te kappen.
Dat zijn standaard waarschuwingen omdat er altijd ergens wel eens een persoon is met een teer,gevoelig velletje en zwakke longen.
Of mensen waarvan het brein niet zelf logisch kan denken,minder IQ bezitten..
Die hebben soms dergelijke waarschuwingen nodig.
Daar willen fabrikanten zich tegen wapenen om geen monster processen te krijgen.
Naar amerikaanse normen valt het nog mee dat er niet meer op staat.
 
Ik gaf toch al aan dat het ging om die laatste warning..... Begrijp toch zeker zelf ook wel dat je het niet moet opzuipen of mee moet douchen. Ook al ruikt het soms zo lekker ;)
En dat het op bijna alle producten staat...... EN waarom dat erop staat. Dat lijkt me logisch. Gaf ook al aan dat ik het allebei super producten vind. Begrijp dus best dat je dit product ook super kan gebruiken voor je interieur.
Vindt het ook leuk om verschillende producten te gebruiken voor verschillende doeleinden. Gaf gewoon aan wat mijn gevoel was en waarom.
Ieder zijn ding gelukkig.