• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke (cutting)handpad voor Meguiar's cleaner gebruiken?

Ik heb bij het stappenplan van meguiars gewoon altijd de gele handpads gebruikt. Ik weet niet af het nut heeft om een pad aan te schaffen met een cuttingsfactor. Denk het niet eerlijk gezegd.
 
Dan denk ik maar dat ik microfiber pads ga gebruiken hiervoor zonder cuttingsfactor
Iedergeval bedankt voor jullie reacties !:)^
 
Gewoon proberen zou ik zeggen, zo een lake country pad kost niet veel.
Met wat geluk krijg je er nog één bij een bestelling of kan je er één testen van iemand.
Persoonlijke ervaring zegt meer dan technische uitleg waarom het wel of niet zou werken :ja
 
Ik sluit mij aan bij Jim....

Gewoon zelf proberen. Ik zou zelf gaan voor de monello (lake country) pads. De ronde zijn lekker dik en in verschillende hardheden te koop. Ze hebben van het zelfde merk ook rechthoekige typen die dezelfde hardheden en structuur hebben, die zijn nog makkelijkere vast te houden. De gele Die Peter aanraad zijn niet slecht maar vind ik net een beetje aan de kleine kant. Je krijgt als je een groot oppervlak moet doen dan wel kramp in je hand. Een iets grotere en dikkere pad voorkomt dat.

Groeten GdV