• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke diameter?

megane_cc

Detailing rookie
7 sep 2008
467
0
Heb dus een G220 en enkele pads van Meguiar's maarniet voldoende. Gezien de lake country's aanbevolen blijken en aanzienlijke goedkoper zijn wil ik er enkele extra aanschaffen. Echter is het ook aan te raden om in plaats van een 6.5 inch pad naar een 5.5 inch over te stappen op een G220?
 
Kan allebei, blijft een persoonlijke voorkeur. Ik geef bv de voorkeur aan de 6,5"pads omdat deze wat dikker zijn, werkt voor mij wat prettiger.
 
Kleinere pads zijn weer want wendbaarder, maar verzadigen inderdaad sneller dan de grote pads.

Maar het prijsverschil is ook aanzienlijk, 9,- voor een kleine en 15,- voor een grote. Nog steeds beiden supervoordelig natuurlijk als je naar de prijzen van de Meguiar's pads kijkt!
 
aha, er is dus verschil in dikte ook, hmmmm.....der nog effe over nadenken dan, bestelling is toch maar voor volgende maand, dees maand is het budget al flink genoeg overschreden door de aankoop van de "beginnerscollectie", mijne halve trouwboek zit nu al te hijgen in mijne nek :D

Kan er es iemand zeggen hoeveel het dikteverschil bedraagt?