• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke droogdoeken raden jullie aan?

Persoonlijk doe ik ze liever niet in de droger. Maar er zijn er hier genoeg die dat wel doen. Ik kan de droger niet instellen op een juist droogprogramma, dus vandaar dat ik het zelf niet doe.
 
Ik gooi al mijn doeken na het wassen in de droger. Op de fijne stand. Kastdroog. 4 drogerballen erbij in. En de komen er weer heerlijk zacht uit.
 
Ik heb van het wiekend de auto gewasen de handschoen neemt inderdaad veel water op en met 2 emmers werken zie je inderdaad dat de sop schoon blijft. En de detail bruss voor de velgen kom ik goed achter de spaken.

Maar om de auto te drogen heb ik de silk dry gebruikt maar vind hem maar groot en onhandig. Tevens kreeg ik er niet de hele auto mee droog. Ik denk dat ik in het vervolg de silk dry voor de liggende delen gebruik en de dry me crazy voor de andere delen. Verder erg te vrede met me aankoop.
 
hier het zelfde met silk dry krijg ik mijn auto ook niet helemaal droog wel met de dry me crazy,Delerium heb ik ook eerste maanden doet ie het super goed daarna wat minder maar nog steeds een hele fijne doek om de onderkant mee te doen of om de auto mee na te lopen
 
  • Leuk
Reactions: wilken
Das gek! Ik heb vandaag voor het eerst de Silk Dryer echt kunnen testen, en ik ben echt onder de indruk! Ik heb de kleine variant, de 50x55cm, maar daarmee heb ik bijna de hele auto droog gekregen. Wel eerst van tevoren goed 'droog' maken met water natuurlijk!
 
Das gek! Ik heb vandaag voor het eerst de Silk Dryer echt kunnen testen, en ik ben echt onder de indruk! Ik heb de kleine variant, de 50x55cm, maar daarmee heb ik bijna de hele auto droog gekregen. Wel eerst van tevoren goed 'droog' maken met water natuurlijk!
Ja dat zal bij mij wel het probleem zijn. Ik weet niet hoe ik droog moet spuiten met water. Maar ik heb gehoord dat je met de dry me crasy je ruiten niet kan doen omdat de doek te zacht is?
 
Das knap. Een te zachte doek voor je ruiten... Een droogdoek droogt lak, kunststof, ruiten. Alles wat nat is kun je drogen.
Een droogdoek is niet bedoeld om de ruiten met glas reiniger te doen. Daar heb je dan glas doeken voor.
 
Ik heb veel verschillende droogdoeken hier maar Dry Me Crazy is de ultieme favoriet. Heb de Chipmunk ook maar deze bevalt minder goed. Droogt minder goed op, zuigt wel veel water op.
 
  • Leuk
Reactions: Marc O