• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke emmers zijn waterdicht afsluitbaar en gevuld geschikt voor vervoer?

Ik zag de emmers van peerlancia op ******. Daar kun je volgens mij alleen grote aantallen kopen, maar je hebt een hoop keus qua inhoud, deksel, kleuren etc.
Als er een groupbuy komt doe ik mee!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja!Ik ook!(voor de eerste keer...);)

Ik heb ook gekeken of je een 20 liter jerrycan gewoon in de winkel kon kopen,nou niet dus!Grootste was 10 liter en nog dan maar 1.....
Of je moet zo'n zware stalen nemen....

Dus dan kom je hier uit....*****
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze hebben wel interessante dingen en inderdaad precies wat ik lijk te zoeken.

Maar ik zie nergens prijzen staan. Begrijp ik nou goed dat ik een offerte moet aanvragen? De pagina van die emmers wordt bij mij wat raar getoond. (tekst door elkaar) En kan ik die emmers alleen maar in grote getalen bestellen?
 
Misschien iets voor CC om met eigen merk emmers te komen ,voor een mooi prijsje.

Zo hoeft er geen groupbuy door ons zelf te komen.

De prijs zal dan ook interessant blijven ben ik van overtuigd.

DoDo stickers er op en klaar is kees....
 
Heren, letten we wel even op de forumreglementen? ;)

D.w.z. commerciële links zijn niet toegestaan :-"
 
Klopt je moet een offerte aanvragen. Kan ook met kleinere aantallen alleen valt de prijs dan flink hoger uit ivm vervoerskosten.

Als ze in de cc shop zouden komen hou ik me zeer zeker aanbevolen. Denk dat het voor een hoop beginners een veel makkelijkere stap is om te kopen dan de originele gritgards .
 
De tip van AudiA3 opgevolgd. Ik zal geen verwijzing opnemen want de mod's zijn actief in dit topic, en terecht. Bovendien zo moeilijk is het allemaal niet te vinden. Ik heb ze gister opgehaald; verkoper had er in december 8000 (jawel, achtduizend!) en nu nog een stuk of 40. (Waar laat je het?)

Deze emmers, 5 euries per 2 stuks. Stevige metalen hengsel.

Op de foto zit er 14 l water in en heb je nog zo'n 3 cm over. In totaal schat ik dus 15 à 16 l inhoud. GG past perfect alsof ie er voor gemaakt is. :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vind die kleinere emmers toch erg laag hoor,

Mijn gritt guard emmers, vul ik met 15 liter, hou ik een prima rand over om niet te morsen. Want dat wil je niet als je lekker sopt met je handschoen en de gritt guard...
 
stimpy68 zei:
Heren, letten we wel even op de forumreglementen? ;)

D.w.z. commerciële links zijn niet toegestaan :-"

Oh ja, tuurlijk! Excuses!

Averechts zei:
Klopt je moet een offerte aanvragen. Kan ook met kleinere aantallen alleen valt de prijs dan flink hoger uit ivm vervoerskosten.

Als ze in de cc shop zouden komen hou ik me zeer zeker aanbevolen. Denk dat het voor een hoop beginners een veel makkelijkere stap is om te kopen dan de originele gritgards .

Ik heb een offerte aangevraagd en gevraagd of ze ook kleinere aantallen leveren van bv 2 emmers me deksels. Ben benieuwd.

Een groupbuy vind ik een prima idee, maar ik heb helaas niet de ruimte en tijd om dat op poten te zetten.

Een eigen Emmer van CarClean zou met deze emmers ook een prima idee zijn. Misschien iets voor een product-suggestie?
 
Ik heb een Meguiars emmer (net zo hoog als de CG emmer en de hoge emmers. Ik geef de voorkeur aan de hoge emmers als je deze gebruikt i.c.m. de gritguard, je bent namelijk ongeveer 10 cm van de emmer kwijt hieraan, je kunt niet bij het water/sop onder de gritguard komen ;)
 
Daarom zou ik ook een 20L emmer willen, die zijn wat hoger dan de 16 L die je hier boven op de foto ziet. ;)
 
daarom heb ik ook nog deze er bij gekocht:-b


Het kost allemaal niks, en hij had ze toch staan. Emmertje meer of minder leek me geen kwaad kunnen.

Maar ik wilde niet al te veel reclame maken. En ik denk dat ik zelf die hoge niet ga gebruiken. Ik vind het te groot en te zwaar worden om die emmertjes mee te slepen rond mijn auto. Die tussenmaat past mij wel. Bovendien ik werkte tot nu toe altijd met 'gewone' huishoudemmers en ik heb ik nog nooit een tekort aan sop gehad. Zo'n emmers was/is altijd precies voldoende.

En wat het spetteren en knoeien en sop nemen betreft: Ik heb in mijn sop-emmer geen GG dus dan is zo'n half hoge emmer groot zat. In mijn spoelemmer ga ik wel een GG doen en die emmer doe ik meestal maar 60-70% vol zodat er ruimte is om te kledderen.

Dit weekend dus de GG eens inwijden. Ik heb dat ding al een paar maanden in huis en kon maar steeds geen emmers vinden. Nu dus wel. :party:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@qatsanqat: Als je eventueel van 2 emmertjes af zou willen, dan houd ik daar wel oren naar. :-" :-b
 
Hey folks! Nog bedankt voor het meedenken allemaal. Ik heb via via een partij emmers kunnen regelen. Precies wat ik zocht. Heb vandaag een bestelling bij CarClean gedaan voor 2 GritGuards, stickers en nog wat dingen. Denk dat ik hier mee wel tijdje vooruit kan. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator: