• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke excentermachine set voor caravan en auto

remcovsk

Detailing rookie
10 mrt 2016
16
2
43
Hoi,

Ik ben geheel nieuw met deze form van poetsen en ben nu opzoek naar een leuke machine.

Hij moet geschikt zijn voor onze auto en onze caravan want deze kan zeker een opknap beurt gebruiken.
Mijn budget is max 200euro voor alles.
Is dit mogelijk en wat raden jullie mij aan.

Alvast bedankt

ja dat dacht ik al toen ik op een paar sites aan het kijken was.
Maar wie niet waagt wie niet wint, zeg men toch;)

De starterskits staan in promotie:
https://www.Carclean.com/producten/Apparaten/Machinaal_polijsten/Dual_Action_Machines

Ik ben zeer tevreden over de Microfibre set van Megs
[MOD]Link weg gehaald, graag geen commerciële links plaatsen.[/MOD]

Laatst bewerkt door een moderator:
die ken ik niet.
dan lijkt deze combibatie beter? (qua prijs dan toch)

https://www.Carclean.com/product/Polishing_Power/DAP900_V3_Raffini_Starterskit_Lite_Edition_102776
Wanneer je enkel je eigen wagen en caravan gaat doen moeten die machines volstaan

Ik ben meer voor de grote uitslag (21) machines.
Kan je sneller mee doorwerken vind ik.

Hey Hallo,

€200,- voor een kit waar je jezelf mee kan redden, dat word 'm niet, vrees ik.