• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke foam lans voor de Karcher?

Mensen, iedereen zijn mening.

Heb zelf ook een foamlans en 5 liter foam.. gebruik het zelden. Resultaat nauwelijks krasjes.
Maar jullie hebben gelijk, voert uiteraard vuil af wat eventueel niet meer zou kunnen schuren/krassen, blijft geen vervanging voor het degelijk wassen.
Vind het persoonlijk niet erg om elk jaar even een rondje te doen mocht ik ergens wat zien.. zo blijven we aan de hobby ook he.;-)

Het nut van een foamlance ligt ook een beetje aan het gebruik van je auto denk ik. Ik woon in een landelijk gebied, dus in deze periode is de auto na een week echt smerig (een dikke laag modder), laat staan na een maand :no. Ik ben er van overtuigd dat eerst foamen dan wel bevorderlijk is. In de zomer daarentegen foam ik bijna nooit, omdat de auto dan relatief schoon is.

Oke, ja ik woon in de stad maar toch wordt de auto behoorlijk smerig.
maar een laagje schuim is nooit verkeerd toch?

Ook ik begin elke wasbeurt met een laag foam. Altijd leuk om te zien hoeveel viezigheid er samen met het schuim vanaf loopt. Na de HD is de auto al zo goed als schoon. Bij het twee-emmer systeem wordt m'n spoelemmer nauwelijks vuil.

Schrijf je reactie...