• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke foamgun nemen?

Noahfem7

Detailing rookie
1 jan 2010
20
0
Hallo,

Ben van plan om een foamgun aan te schaffen om aan te sluiten op m'n Kärcher 620 M Plus.

Nu zie ik op Carclean.com dat de gewone versie een metalen aansluitkoppeling heeft zoals ook de heavy duty versie die heeft. Ga ik dan wat googelen dan zie ik ook varianten daarop: heavy duty versies met plastic aansluitkoppeling evenals gewone versies die dan weer een solide vaste metalen koppeling hebben.

Hoe zit dat nu juist?

Het is niet zo dat ik die elke week ga gebruiken, laat ons zeggen 1 à 2 maal per maand. Is het dan de moeite om de heavy duty versie te kopen?
 
Het is te mooi om het niet aan te schaffen, je bent net te laat voor de groupbuy geweest. Ik heb die van mij nog niet gebruikt, maar kijk maar naar de reacties van de mensen op het forum.
 
Heb al gezien dat ik de groupbuy gemist heb....pech gehad:sob:
Ben oorspronkelijk van plan om de gewone versie aan te schaffen als deze een metalen Kärcher aansluiting heeft zitten. Kan iemand dat al dan niet bevestigen?

Ik wou dan ook de BH 5liter foam kopen die in promo staat.
 
Ik dacht dat beide een plastieke koppeling hadden. Ik heb een heavy duty en de koppeling is toch van plastiek.

Als ik me dan ook niet vergis zit het verschil in de instelknop(pen), maar aangezien ik maar ééntje heb kan ik er niet meer over zeggen.
 
ik heb de 'gewone' versie gehad, en heb nu de HD-versie.

Beide foamguns zijn sterk, en je kan dus gerust de 'gewone' versie kopen.
 
Bedankt hoor ;)

Denk dat ik dan maar de gewone versie ga kopen...

Het merk van foam ben ik nog niet helemaal uit
 
Hey die vraag ken ik van ergens, jij bent dave van ftcb toch he?

Ikzelf heb de gewone versie, lijkt me meer dan goed genoeg voor mijn gebruik ervan.
Foam's is maar beperkte keuze in, zal je zelf moeten ontdekken welke jou het meeste gaat bevallen.
Ik heb een liter autobrite besteld, en zo meteen ook nog een liter SSF.
Daarna nog een liter van een andere foam proberen vast te krijgen, en dan testen en vergelijken welke me het beste ligt en waarvan ik 5L wil aankopen.
 
Hey die vraag ken ik van ergens, jij bent dave van ftcb toch he?

Jep, dat ben ik idd:cool: Heb m'n Focus reeds verkocht in augustus en heb een blauw-wit propellertje gekocht. Wat niet wegneemt dat ik nog wel eens op ftcb.be kom kijken hoor.

Heb gisteravond de gewone lans besteld samen met de Bilt-Hamber foam 5l die in promo stond. Kom ik lekker lang mee toe. De gewone lans zal moeten volstaan omdat ik deze maar 1 à 2 maal per maand zoek te gebruiken in deze tijd van het jaar.

Was blijkbaar de laatste want na m'n bestelling stond er een rood kruisje achter:party:
 
bestelling geleverd! omdat ik de groupbuy gemist heb, gratis een Poorboys microvezeldoek erbij gekregen:party:

nu nog ff het weer afwachten en ergens wat tijd vinden