• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke is de witte CCS pad van vroeger?

Stephan

Detailing chief
24 jan 2012
656
103
39
Hasselt
Hey heren,

Even een domme maar gemakkelijke vraag:-" ; welke pad van de Prof van Monello komt overeen met de witte CCS-pad van vroeger. Ik heb de prof witte reeds besteld maar deze voelt meer aan als de lichtgroene CCS.

Zou het dan de lichtgroene Heavy Polishing pad zijn die overeenkomt met de witte terwijl de witte vroeger toch gewoon Polishing was?
Als ik het plannetje bekijk in het forum staat achter de witte CCS geen andere Prof meer??

Grtz

Stephan

Ik had een paar jaar trug gele monello CCS Handpads maar ik zie deze nergens meer wel jammer want vond ze erg fijn.Wat is hier een goeie vervanger voor?
heb wel van die rechhoekige Monello pads maar zoek ook een paar ronde pads voor kleine hoekjes en zo.