Ik zit met een probleem...
Recent heb ik mijn Flex(en) verkocht om de reden dat ik een rotary wil aanschaffen en daarnaast een DAP 500 of 900
Voor mijn eigen auto's wil ik eigenlijk een rotary aanschaffen en dan een DAP om na te behandelen ivm hologrammen, aan de andere kant als ik de auto's eenmaal heb behandeld met een PRO900 is het ook slechts een kwestie van bijhouden en dan kan ik naar mijn idee ook af met een DAP500 of DAP900, of zie ik dat verkeerd ?
Om de auto's van anderen te doen is een rotary vaak een snelle keuze, maar daar ik niet genoeg ervaring heb met de rotary zal ik altijd moeten nabehandelen met een D/A en die tijd heb ik niet altijd, dus daarvoor hoef ik het niet te doen !
Zal ik nu een DAP900 aanschaffen en simpelweg meer tijd uittrekken om de eigen auto's helemaal strak te krijgen of toch een rotary aanschaffen icm een DAP500, want die lijkt me dan voor mijn doel goed genoeg, of zou een DAP900 dan toch een betere optie zijn naast een rotary :weetniet
Recent heb ik mijn Flex(en) verkocht om de reden dat ik een rotary wil aanschaffen en daarnaast een DAP 500 of 900
Voor mijn eigen auto's wil ik eigenlijk een rotary aanschaffen en dan een DAP om na te behandelen ivm hologrammen, aan de andere kant als ik de auto's eenmaal heb behandeld met een PRO900 is het ook slechts een kwestie van bijhouden en dan kan ik naar mijn idee ook af met een DAP500 of DAP900, of zie ik dat verkeerd ?
Om de auto's van anderen te doen is een rotary vaak een snelle keuze, maar daar ik niet genoeg ervaring heb met de rotary zal ik altijd moeten nabehandelen met een D/A en die tijd heb ik niet altijd, dus daarvoor hoef ik het niet te doen !
Zal ik nu een DAP900 aanschaffen en simpelweg meer tijd uittrekken om de eigen auto's helemaal strak te krijgen of toch een rotary aanschaffen icm een DAP500, want die lijkt me dan voor mijn doel goed genoeg, of zou een DAP900 dan toch een betere optie zijn naast een rotary :weetniet