• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke machine? DAP 900 / 500 & Pro 900

Quincy

Detailing guru
21 mei 2008
1.582
173
44
Doetinchem
Ik zit met een probleem...

Recent heb ik mijn Flex(en) verkocht om de reden dat ik een rotary wil aanschaffen en daarnaast een DAP 500 of 900

Voor mijn eigen auto's wil ik eigenlijk een rotary aanschaffen en dan een DAP om na te behandelen ivm hologrammen, aan de andere kant als ik de auto's eenmaal heb behandeld met een PRO900 is het ook slechts een kwestie van bijhouden en dan kan ik naar mijn idee ook af met een DAP500 of DAP900, of zie ik dat verkeerd ?

Om de auto's van anderen te doen is een rotary vaak een snelle keuze, maar daar ik niet genoeg ervaring heb met de rotary zal ik altijd moeten nabehandelen met een D/A en die tijd heb ik niet altijd, dus daarvoor hoef ik het niet te doen !

Zal ik nu een DAP900 aanschaffen en simpelweg meer tijd uittrekken om de eigen auto's helemaal strak te krijgen of toch een rotary aanschaffen icm een DAP500, want die lijkt me dan voor mijn doel goed genoeg, of zou een DAP900 dan toch een betere optie zijn naast een rotary :weetniet
 
DAP900 + Pro900 = allround top combinatie

Wat eventueel net niet met de rotary hoeft, kan je met de DAP900 wel voor elkaar krijgen, waarbij de 500 nét iets te kort zou komen. ( uhh, staat beetje vreemd geloof ik ( maar klopt wel ))

EDIT: als aanvulling op wat Paulus hieronder zegt: als je idd een DAP500 hebt dan is de PRO900 een uitstekende aanvulling,
heb je deze niet .... dan zou ik zoals aangeef voor de DAP900 gaan
 
Vind de 500 het nog prima doen, gezien mijn knetterharde 80 lak. De 900 schaf ik daarom (nog) niet aan. +1 wat mk-us zegt!
 
Het "probleem" is dat ik de rotary niet veel zal gebruiken naast mijn eigen auto's en als die eenmaal behandeld zijn, lijkt het me niet nodig om altijd naar de PRO te grijpen. M.a.w. voor een eerste keer zal de PRO uitkomst bieden, maar daarna moet het toch te doen zijn met de DAP 500 of 900
 
Dan blijf ik er bij: je hebt toch echt dat ene stukje extra wat verdomd goed van pas kan komen als je de DAP900 kiest.
 
Paulus de Boskabouter zei:
Vind de 500 het nog prima doen, gezien mijn knetterharde 80 lak. De 900 schaf ik daarom (nog) niet aan. +1 wat mk-us zegt!

met welke combinatie gebruik je de dap ??

pads en middel ?? oftewel wat is je stappenplan als je je RS doet ?