• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke nieuwe wash mitt

Frenk

Detailing rookie
9 mrt 2009
15
0
Mijne wash mitt is bijna versleten, dus tijd voor een nieuwe.
Ik heb Mothers genuine lambswool wash mitt, ben er heel tevreden over en wou hem opnieuw bestellen maar hij is percies niet meer te koop hier?

Ik heb geen ervaring met microfiber wash mitt, dus vraag ik mij af met welke wash mitt jullie de beste ervaring hebben?
En welke is een goede vervanger van de Mothers genuine lambswool wash mitt?

Mijn favoriet is Wookie's Fist van Dodo Juice. Voor de onderkant de washmitt van Meguiars of Monello. Die laatste "plakt" aan de lak naar mijn ervaring.

Als je tevreden was over de Mothers wool washmitt, dan heeft Dodo Juice wel 3 alternatieven:

Dodo Juice Supernatural Short Hair Wash mitt
Dodo Juice Supernatural Wash Mitt "Yeti's Fist
Dodo Juice Supernatural Wash mitt Wookie's Fist

Zelf heb ik de Wookie's en de Short Hair versie.

De Wookie's is echt mega groot, neemt gigantisch veel water op, 4 keer onderdompelen en de emmer is leeg 8o
Nadelen zijn: droogtijd zeer lang, de mitt is giga zwaar als ie nat is en dat de wash mitts regelmatig onderhoud nodig hebben, lees; borstelen

Enne, met groot, dan bedoel ik ook groot...

3b82fac7.webp

Allereerst mijn excuses voor de foto's (zijn al meerdere keren gepost omdat deze vragen steeds blijven terugkomen :-" )

Mijn Mothers ' handschoen is vervangen door deze :