• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke pad en welk product

jasper1978

Detailing trainee
9 jul 2018
16
45
Hallo,
ik poets al jaren handmatig mn auto.onlangs heb ik een excentrisch polijst apparaat gekregen. hier zitten diverse pads bij welke allen en eigen toepassing zullen hebben. echter in de handleiding staat er niks over. zie de foto voor de divere pads. wie kan me vertellen wat waar voor is? Verder zat er ook een soort poets /polijstmiddel bij .(zie andere foto) is dit wat of kan dat meteen de prullebak in.
wat ik wil: (auto is hoogglas zwart)
licht polijsten en daarna een hoge glans krijgen.
ik heb al diverse poetsmiddelen:
mequiers ultimate paste /wax
mequiers ultimate scrats remover 2.0
Turtle wax black

kan ik hier wat mee of heb ik andere polijst /poetsmiddelen nodig.
hoor het graag.
 

Bijlagen

  • IMG_0290.jpg
    IMG_0290.jpg
    63,3 KB · Weergaven: 140
  • IMG_0289.jpg
    IMG_0289.jpg
    82,7 KB · Weergaven: 131
Hey hallo :)

Vanaf een foto is het lastig om de producten te beoordelen. Ze worden in ieder geval niet bij Carclean.com verkocht lijkt mij.

Ook is het niet duidelijk welke machine je gebruikt. ;)

Als je alleen hoogglans wilt behalen, dan is een fijn polijstmiddel nodig. (Mits de lak verder is goede staat is) Ik weet het niet zeker, maar dan lijkt mij de Scratch Remover hier niet geschikt voor.
 
nee, het is een all -in-one packet wat ik gekregen heb. weet niet of ik hier een link naar het artikel mag plaatsen. de lak is er redelijk aan toe. deze is in het verleden al eens door een professional gepolijst. echter wil ik deze nogmaal erg fijn polijsten en een geode glans geven.