• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke producten voor een Audi A4 2006

max

Detailing rookie
11 mrt 2010
16
0
Hallo

Ik ga vrijdag een Audi A4 doen. Nu deze heeft wel vrij zware swirls.... eigenlijk heel fel. Welke polish kan ik hier voor gebruiken?
Want ik heb de smartpolish maar deze gaat veel te licht zijn....
Alvast voor de hulm, ik kan ze gebruiken!!!! :)

Groetjes

Max

Ken het niet, maar ik sluit mij aan bij de rest: Monello Rafini is the way to go!
Ik heb inmiddels de nodige ervaring met de harde VAG lakken en heb genoeg Audi´s gedaan (sterker nog, heb er nu zelf 1) en ik ben nog geen ander product tegengekomen wat beter werkt tot nu toe. Het is er ook speciaal voor ontwikkeld.

de 700 van CG is een nieuwe versie van de CG polishes...
deze kwamen als ik me het goed herinner redelijk overeen met de PB SSR's

maaar... ook ik sluit me aan bij de rest...
Monello is the way to go ;-)

Ben er even uitgeweest...dus dat Monello is wel wat voor Audilak?... :) SSR is het niet meer?

Ik gebruikte SSR2,5 + oranje pad en daarna de menzerna...werkt ook behoorlijk goed!

Ik heb ook goede resultaten behaalt met SSR2,5 dit omdat mijn Audi's maar minimale swirls hadden. Kreeg ze voor 95% weg. Maar voor krasjes, zwaardere swirls raad ik toch Monello aan.