• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke Rupes...?

Je zal toch altijd je werk moeten nalopen, wat ik uiteraard altijd secuur zal doen, maar lijdt wel tot tijdsverlies.
Een niet-harde lak doen met de rotary vind ik zelf overkill. Met een D/A kan je deze ook corrigeren en meteen aan je finish werken. Maar bij harde lakken behaal je met de rotary toch echt wel tijdswinst, zelfs als je daarna finished met een D/A. ;)

De PRO900 heb ik één keer mogen gebruiken bij @SanderBakker toen we zijn Leon met flink harde lak gingen doen. Leek mij een prima rotary voor zijn geld. Deze zou ik er sowieso bij houden, mocht je er de feeling voor krijgen en er goed mee kunnen werken.

Ben beniewd hoe een Forced je gaat bevallen! :D
 
Als je in de markt bent voor een Forced rotation machine dan zou ik ook absoluut voor de Flex gaan ipv een Mille .
Je zou ook voor een flex xfe mini kunnen gaan ipv de Rupes mini.
 
  • Leuk
Reactions: SlomeDuikelaar
Ik heb goed geluisterd en geïnvesteerd in 2 machines... ;)

20181228_192417.jpg


Wanneer er een goede 2e hands rupes mk2 aangeboden wordt koop ik die ook...