Het is toch niet zo'n probleem om even je auto in de sprayen met een eigen foamer/drukspuit in een washbox?
Die paar minuten inwerk tijd na het sprayen kunnen ze toch ook wel op wachten en wat maakt de hoeveelheid schuim hier dan nog bij uit..?
Een ander zal in die tijd misschien wel met een krasborstel van de washbox zijn auto 'lekker' lopen boenen en daar moeten mensen ook op wachten..
Het is hoogstens voor de eigenaar van de box zelf misschien een minder prettig idee dat jij je euro's niet verpruts aan wat niets zeggend schuim uit zon foamlans van de box

. Maar je bent toch immers gewoon je auto aan het wassen net als een ander, dus hij verdient er toch ook gewoon aan.
Ben zelf ook aangewezen op een wasbox, maar spray daar gewoon met een Kwazar Foamer gevuld met BH Autofoam mijn auto in. Laat die een paar minuten intrekken en reinig dan intussen mijn velgen/banden. Dan spoel ik de auto met HD van de box af. Daarna start ik gewoon een handwas met eigen mee gebrachte emmers/water in Jerrycan. Daarna nog naspoelen met de hoge druk van de box en op de plek droog ik dan ook weer mijn auto met droogdoek. Afhankelijk van de bescherming zet ik hem daarna ook gewoon in de wax of loop ik hem nog na met Beadmaker. Kan zo een uur á anderhalf bezig zijn.
Kijk wel vaak of het niet te druk is, maar er zitten hier 4 boxen naast elkaar die eigenlijk nooit allemaal tegelijk vol zijn, Dus dat moet prima kunnen vind ik.
Daarnaast was ik vrijwel wekelijks 2 auto's daar, dus ze kennen me inmiddels wel