• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke shampoo

Auto is beschermd met sealant en wax

  • Born to be Mild

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bathe

    Stemmen: 0 0,0%
  • .............

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1
Hier idem, vooral omdat ik nog niet weet hoe Bathe+ werkt.

Even off topic een vraagje hierover, wanneer je nu geen coating op de auto hebt zitten. Moet je dan bijvoorbeeld eerst de auto wassen met BTBM en daarna een aantal druppels op de mitt met de Bathe+? Werkt het zo..?
 
Op dit moment erg tevreden met de Lavare van Monello, (helaas nog) geen ervaring met de shampoos uit het lijstje.
 
Egepolo;n405675 zei:
Hier idem, vooral omdat ik nog niet weet hoe Bathe+ werkt.

Even off topic een vraagje hierover, wanneer je nu geen coating op de auto hebt zitten. Moet je dan bijvoorbeeld eerst de auto wassen met BTBM en daarna een aantal druppels op de mitt met de Bathe+? Werkt het zo..?

Ja na het gewone wassen, een paar druppels Bathe+ op een schone wash mitt, en nogmaals je auto wassen
 
In de zomer ga ik voor wolfgang shampoo i.c.m wolfgang sealend en wolfgang fuzion wax . Nu de GTI voorzien van een laagje Obsession Itus wax. En ben van plan om in de winter te wassen met bathe+
 
Nog altijd heel tevreden van de Monello Lavare. Born To Be Mild is ook een aanrader. De meerwaarde van Bathe+ lijkt me beperkt als er toch een sealant en wax overheen gaat, of zie ik dat verkeerd?
 
StijnV;n405698 zei:
Nog altijd heel tevreden van de Monello Lavare. Born To Be Mild is ook een aanrader. De meerwaarde van Bathe+ lijkt me beperkt als er toch een sealant en wax overheen gaat, of zie ik dat verkeerd?

Hetgeen door Bathe+ wordt toegevoegd aan de bestaande bescherming verlengd uiteraard de standtijd van je wax of sealant die er al op zit. ;)
 
werkt bathe + enkel als je een paar druppels direct op de handschoen doet of ook als je gwn 15 a 20 ml in de emmer doet en wast zonder het pure
 
Op beide manieren, gewoon ermee wassen is eigenlijk al voldoende. Echter voor een dubbel zo goed resultaat, even puur aanbrengen is aangeraden.
 
Lange tijd Super slick & suds gebruikt en sinds kort overgestapt op Bathe+. Reinigt erg goed en laat een lekkere waterafstotende laag achter.
Wel even wennen dat het niet schuimt.
 
DC 1991;n406555 zei:
werkt bathe + enkel als je een paar druppels direct op de handschoen doet of ook als je gwn 15 a 20 ml in de emmer doet en wast zonder het pure
Wnr je al Gyen coating hebt: 15-20 ml
Wnr je nog geen coating hebt: druppels direct op de mitt
 
Ik zou graag gyeon bathe+ willen gaan gebruiken, maar vroeg me af:
1: is het nodig om na de bathe+ Een wax te gebruiken?
2: als ik de eerst volgende keer me auto was het alleen genoeg is om BTBM te gebruiken of allebei weer?
 
1. Niet nodig, mag wel (met pure wax) maar schiet het doel voorbij.
2. BTBM is genoeg tenzij de eerst volgende keer na 6 weken is :)