• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke stofzuiger

luc

Detailing addict
6 mei 2010
492
62
51
Hey,

Ik wil me dus een nieuwe professionele stofzuiger kopen, maar weet niet welke, moet er dus eentje zijn waar ik efficiënt en snel mee kan werken.
Wat zijn jullie ervaringen
Ik heb er op dit moment eentje van karcher, de iets betere versie voor de hobbyist maar ben hier dus echt niet tevreden over, wieltjes vallen eronder uit zuigt niet genoeg, dus wil echt wel wat degelijks kopen.

Grtzzz

Bepaal eerst jouw eisen aan het apparaat
Wel of geen stofzak, wel of geen trilfunctie op het filter ...
Wel of geen rvs buitenkant, wel of geen metalen zuigbuis ...
En hoeveel wil je uitgeven ...

@RedCat : De eisen staan er toch ??

Moet goed zuigen , snel , efficiënt , proffessioneel , nieuw , degelijk ...........................en liefst zo goedkoopp mogelijk :lol

Ik denk dat ie vooral bedoelt : welke hebben jullie :ja

IK : voorlopig nog altijd de Miele cat&dog van Miele met hepa-filter of whatever , is die van mijn vrouw en ik MAG deze gebruiken !

inderdaad zoals grandscenicman schreef, wat ik wil uitgeven ligt rond de 300 a 400€, en inderdaad wat hebben jullie en waarom niet voor een extractor gaan, ik heb reeds een tapijtreiniger van carcher

Ik heb een Aquavac droog/nat stofzuiger, fantastische zuigkracht! Echt een aanrader. Die van mijn koste rond de 200,- euro.

Als je rond de 300-400 Euro te besteden hebt zou ik voor de Metro Vac and Blo Deluxe gaan.
Zie hier: KLIK

@ Paulus: heb zitten zoeken en vind enkel de goedkopere versies met een tank van 30L, welk type is die van jou en is die ook zo groot?
Moet namelijk compact zijn.

@ Vadebo: lijkt me zeer interessant, werkt deze met of zonder stofzakken, is ook lekker compact dus eenvoudig te vervoeren, ga nog es even naar dat model van Paulus kijken en anders zal het de Metro vac & blo wel worden

Grtzzz

Als je veel fijnstof zuigt > geen zak nemen
Als je lang achter elkaar wilt werken > trilfunctie op de filter (houdt zelf doorlaat vrij)
Als hij tegen een stootje moet kunnen > RVS buitenkant

En dan Google'n

Ik heb een Aquavaq NTP30, die koste heel wat jaren geleden bijna 200,- euro. Nu heb je hem voor rond de 100,- euro.