• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Met zacht bedoel ik inderdaad dat ze vooral het hardnekking "aangekoekt" vuil (remstof, teer etc) niet zo goed zullen wegkrijgen als de EZ detail die toch wat hardere (WC borstel) haren heeft. Maar ik ben dus verkeerd? Voor tussen de spaken gebruik ik sowieso de mini, daar is hij perfect voor. Hoe zit het trouwens met de duurzaamheid va die wheel woolies? Gaan ze lang mee, en kan je ze gewoon uitspoelen en terug wegleggen?

Om de banden schoon te maken (met APC) zou ik deze van Mothers Wax aanschaffen.

Die Incrediflair ziet er goed uit. Heb al een wash mitt & droogdoek van dit merk en ben er erg tevreden over.

Wat ik wel wat vreemd vind is dat de wheel woolies door 1001 verschillende merken worden verkocht. Hier op CC is het bijvoorbeeld Monello, maar meestal staat er geen manufacturer vermeld..