• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke velgenreiniger?

IbizaSigno

Detailing guru
26 okt 2010
5.546
115
Hallo,

omdat ik door mijn velgenreiniger heen ben, heb ik een nieuwe nodig. Maar ik zie door het vuil de velgen niet meer.. In het verleden wel Meg's All Wheel Cleaner gebruikt, is mij prima bevallen. Ik kan mij voorstellen dat er een goedkoper en beter alternatief is voor deze.

Nu lees ik veel op het forum over Iron-X als velgenreiniger. Maar dat is het niet echt. Iron-X gaat zowiezo met de bestelling mee. Dus die kan buiten schot blijven.

Wie-o-wie?

Alvast bedankt!

Zou gaan voor Spray & Rinse, die is echt super alleen na gebruik even de sprayer doorspuiten met water.

1 malig goed schoonmaken, polijsten en dan 2x in de wheel wax of sealant en dan regelmatig schoonmaken en een keer een nieuw wax laagje.
Heb je nooit meer velgenreiniger nodig.....................

Bedankt voor de snelle reacties allemaal!

@ Rolf: dat is een hele goeie opmerking. Ware het niet dat sommige wagens die ik wel eens was super vieze wielen hebben..

@ Paulus de Boskabouter: je hebt PM!

Ja klopt precies. Ik probeer mijn eigen FR velgen zo netjes mogelijk te houden. Maarja, je ontkomt er niet aan dat andere dat niet doen.