Natuurlijk is er meer dan Monello en als jij bepaalde producten niet lekker vind werken dan mag je dat ook gerust zeggen als je dat maar onderbouwd.
We hebben al heel wat mitts terug gehad van Meguiar's dus ook die zijn niet alles. Ook die van Mother's (wol) dus het is ook niet zo dat daar nooit mee wat is.
Er zullen altijd gevallen zijn waar wat stuk gaat. Al dat soort producten worden in China gemaakt voor de laagste kosten. Ook al is er verschil tussen de ene fabrikant en de andere (geloof me we hebben echt wat troep binnen gekregen) maar het is natuurlijk niet dubbelgestikt en gecontroleerd.
Dan is je mitt ineens niet meer onder de 20 euro.
Wat betreft de shampoo, het is lastig om exact een pompje van 2ml te vinden. Fabrikant claimt 2 ml maar het hangt enorm af van de viscositeit.
Het is een handig hulpmiddel maar niet zaligmakend, zelf maak ik gebruik van een hoestdrankdopje.
Als het pompje stuk gaat levert Carclean.com gewoon een nieuwe. Gebeurt dat te vaak dan zoeken we een andere leverancier.
Zulke dingen komen bij elk merk voor, laatst nog met James van Auto Finesse over gehad. Je wilt niet weten wat er daar allemaal mis is gegaan.
Wij denken soms dat we de enige zijn, nou echt niet

Denk bijvoorbeeld aan Swissvax, daar is een hele tijd de deksel knudde geweest. Die gingen nauwelijks op de potten waardoor ze gingen scheuren.
Eens met wat je zegt over gebruiken wat je lekker vind werken maar dat neemt niet weg dat ik gewoon mijn advies mag geven over een product en als dat een Monello product is dan is dat maar zo.
Uiteraard mag je zelf ook je mening geven wat jij goed vind werken en waarom.