• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke wax aanbrengen met Dap 900

jitzzzze

Detailing addict
5 dec 2012
360
62
Je kan elke vloeibare wax aanbrengen met de DAP. Paste waxen kan ook, maar die gaan ietsjes moeilijker op je pad.

Hoi allemaal ik ben opzoek naar een wax die ik met de Dap 900 kan aanbrengen heb al in de webshop gekeken maar weet niet welke ik het best kan nemen hopelijk kunnen jullie mij helpen met advies of jullie ervaringen.

groeten Nicky

Hoi ik zit te denken aan de meguiars m26 kan ik voor deze wax ook nog poorboys black hole aan brengen?

Pas nog PB Blackhole aangebracht met DAP900 op zwarte pad. Daarna Meguiars NXT generation vloeibare wax op rode pad. Werkt perfect en heel zuinig.

Noahfem7;332156 zei:
Pas nog PB Blackhole aangebracht met DAP900 op zwarte pad. Daarna Meguiar's NXT generation vloeibare wax op rode pad. Werkt perfect en heel zuinig.

is dat niet zonde? eerst een glaze aanbrengen en dan een wax, waarin een cleaner zit, die je glaze weer verwijderd?

@Nicky; Ik dacht van niet. Maar Distinctive heeft het over de NXT wax waar wel degelijk een cleaner in zit.

Heb die blackhole machinaal en daarna de collinite 845.
Kijk voor de grap even wat die voor beading achterlaat.
In mijn laatste showoff.
Ik had tevens dodojuice supernatural op de motorkap. En die collinite deed zeker niet onder. Was zelfs gelijkwaardig betreft beading. Geen idee of t kwa sheeting zo heel veel uitmaakte.

Overigens is het beter om de kleuren van de pads te wisselen: blackhole met rode pad (dan kun je beter zien hoeveel BH er op je pad zit) en dan de zwarte voor de wax. Qua hardheid is er geen verschil tussen rode en zwarte pads, maar het is slimmer om een andere kleur pad te gebruiken dan het middel dat je gebruikt: dan zie je beter hoeveel middel er op zit. (bij zwart op zwart lijkt het al gauw alsof er geen BH meer op je pad zit, waardoor je snel geneigd bent om teveel te gebruiken).

Hoe kan ik het beste een harde of softwax van bijvoorbeeld dodo juice of een ander merk met de dap aanbrengen?

Groeten Nicky

Finishing pad, standje 1, wax met vingers beetje kleden & warm maken. Wax op pad smeren en gaan.