• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke wax is er heerlijk aan te brengen met de blote hand/vingers?

Leonneke zei:
Nou, voor ARON dan; Dit moet 'm dan toch echt zijn. HAND - CRAFTED wax. Speciaal voor de handjes :heart_eyes:

Zie het andere topic over de Hand Crafted Noir nog iets wax ... Speciaal door DoDo gemaakt voor Aron Hands-Man.. :ja
 
indd, heel interesant product!!
alleen is crystal noir, gemaakt door dodojuice.. en helaas EXCLUSIEF voor crystal clean!

is hier zo goed als niet te krijgen.. en gezien ik geen zin heb om weer al die missery op me dak te halen, voor een potje wax.. (rubbish original was ook kut werk om die hier te krijgen)

en hij is omgerekend bijna net zo duur als een enkele pot fuzion..

en nattys red kan ook met de hand..

het is nu winter.. er word nog 1 keer gewaxt.. het hele wagenpark..
allemaal in de 845.. zodat ze allemaal de winter door komen..
en dan gaan we de hele winter sparen.. om begin zomer eens wat wolfgang spulletjes te kopen..

tegen die tijd is er ook een CC rotary.. die moet ik ook hebben.. en wat pad's,
en de fuzion'
en de deep gloss sealant
en de deep gloss spritz
en de interieur producten

dus even rustig aan.. deze maand heeft het ook weer genoeg gekost (foam lans, gallon bathe, 5l ssf)

iig tof dat je aan me denkt!!:cool:
 
@ Aron;

Volgens mij wil Tim deze wax ook gaan 'labelen' met eigen merk. Dat meende ik te lezen in het topic. Succes met kliederen ... Leon.
 
zou top zijn!!!

vandaag de rubbish juiced aangebracht met de finger mitts..
bevielen me zo goed, dat ik bij me volgende bestelling, er nog een setje bij bestel, gezien deze nu geel is, en ik het er niet uit krijg..
 
Leonneke zei:
@ Aron;

Volgens mij wil Tim deze wax ook gaan 'labelen' met eigen merk. Dat meende ik te lezen in het topic. Succes met kliederen ... Leon.
Hoho, er wordt een wax voor ons ontwikkeld, dat is zeker NIET de Crystal Noir, die heeft iemand anders laten ontwikkelen. Laat dat even duidelijk zijn.
We laten onze eigen wax maken met onze wensen :party:
 
Nog geen idee, en al zou ik het weten dan ben ik niet de persoon om het te melden. Dat laat ik aan het opperhoofd over ;)