• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke wax kan ik het best kiezen voor onze Caddy en Nissan?

Wil je echt per sé Meguiars, ga dan voor hun M16. Die schijnt een hele goede prijs-kwaliteit verhouding te hebben, inclusief goede duurzaamheid van maanden ipv weken.

Zoniet, dan zou ik persoonlijk gaan voor Poorboys Natty's Blue. Uitstekende gebruikservaring (easy on/easy off, zowel in hitte als in kou) en redelijk goede duurzaamheid.

Het doek is gevallen en heb het volgende besteld:
- Poorboys World - Natty's Paste Wax - 235ml --> voor de blauwe nissan
- Collinite - Liquid Insulator Wax No. 845 - 473 --> voor de "offroadgrijze" caddy
- Monello - Red Soft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator

Nu wachten tot het toekomt :)

Een hele mooie keus vind ik. Ook de rode pad ga je geen spijt van krijgen. Heb je afgelopen vrijdag besteld? Want beide waren in de aanbieding namelijk (alleen dan de gewone natty's en niet de blue). Maar daar merk je op sommige lakken toch geen verschil van.

Het is inderdaad in de aanbieding gekocht (mijn eerste bestelling trouwens :))

- Poorboys World - Natty's Paste Wax - 235ml
- Collinite - Liquid Insulator Wax No. 845 - 473
- Mothers Wax - Drying Towel - 50,8x60,9cm
- Monello - Red Soft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator
- Poorboys World - Bio - Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser - 946ml
- Mothers Wax - Back to Black (Naturally Black) - 236

Ik heb nog nooit met een pad gewerkt, maar omhoren zal ik het me niet beklagen :)

Vanmorgen vroeg mijn bestelling toegekregen: Vrijdag besteld en betaald, Gisterennamiddag bevestiging van betaling en in de late namiddag bevestiging dat het verzonden is.
En dit naar België --> Wat een snelheid :) en bedankt voor het ruitenwisservloeistofcadeautje :D

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De clay is voor een volgende bestelling, eens we een garage en carport hebben voor de wagens :)
Spijtig dat het nu zo'n slecht weer is, anders vloog ik er direct in :s

Laatst bewerkt door een moderator: