Ik heb een toffeebruine caddy die ik spijtig genoeg een tijd verwaarloosd, mishandeld en verkracht heb door tijdsgebrek in combinatie met verbouwingen etc :s
Gisteren heb ik het dan toch wel weer wat goed gemaakt en volledige gepoetst, binnenkant met de extractor, buitenkant gewoon met Meguiars NXT Generation Car Wash Shampoo.
Resultaat: hij staat weer proper maar over een paar dingen ben ik niet tevreden.
Zou iemand een product(en) weten die dit wat kan oplossen?
Momenteel heb ik volgende in mijn bezit:
- Poorboys world Natty's Paste wax
- Collinite Liquid Insulator Wax
- Meguiars NXT Generation Car Wash Shampoo
Ps Doordat ik met een rammeltje bij de radio (rcd210) zat heb ik deze uitgehaald en een verloren vijsje terug ingedraaid. Het rammeltje is weg maar de radio wil niet meer aan.
Heeft iemand enig idee als dit kan komen doordat ik de kabels heb losgemaakt en hoe ik hem weer aan kan doen?
Gisteren heb ik het dan toch wel weer wat goed gemaakt en volledige gepoetst, binnenkant met de extractor, buitenkant gewoon met Meguiars NXT Generation Car Wash Shampoo.
Resultaat: hij staat weer proper maar over een paar dingen ben ik niet tevreden.
- Kleine krasjes: Niettegenstaande hij niet onderhouden was ben ik er wel altijd voorzichtig mee geweest, maar zoals iedere wagen komt er wel een een krasje op, het moet daardoor niet van jezelf zijn ...
Op wat steenslagputjes na zijn er geen diepe/voelbare krassen in, ik heb een slechte plek behandeld met Collinite - Liquid Insulator Wax No. 845, in de hoop dat het wat zou beteren maar ik ben niet echt overtuigd.
- Swirls: Het zijn er niet veel, maar er zijn er toch aanwezig. De auto heeft telkens na de winter 1 maal naar een carwash gegaan om toch een onderspoeling te kunnen krijgen.
- Glans: Ik heb de caddy nieuw gekocht, maar ik ben van het idee dat deze nooit echt heeft geblonken. Persoonlijk vind ik het een zeer mooi kleur, maar wat extra glans zou zeker niet misstaan.
- Tot voordat ik hier op het forum info had genomen poetste ik mijn wagen met een gewone spons en een zeemvel, nu heb ik een meguiars washmitt, meguiars drying towell en een mothers towell.
Alles doet zijn werk goed maar ik vind het niet prettig werken, de mothers towell absorbeert zeer goed maar is zeer lomp om te gebruiken, nog minder prettig vind ik een washandschoen. Bestaan er "goeie sponsen", iets dat ik effectief in mijn handen moet houden?
Zou iemand een product(en) weten die dit wat kan oplossen?
Momenteel heb ik volgende in mijn bezit:
- Poorboys world Natty's Paste wax
- Collinite Liquid Insulator Wax
- Meguiars NXT Generation Car Wash Shampoo
Ps Doordat ik met een rammeltje bij de radio (rcd210) zat heb ik deze uitgehaald en een verloren vijsje terug ingedraaid. Het rammeltje is weg maar de radio wil niet meer aan.
Heeft iemand enig idee als dit kan komen doordat ik de kabels heb losgemaakt en hoe ik hem weer aan kan doen?