• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wesje stelt zich voor

wesje

Detailing addict
15 jun 2008
156
62
43
Giessen
Na een half jaar geregistreerd meelezen word het maar eens tijd om mezelf voor te stellen.....

Ik ben Arjan Westerlaken alias Wesje. Naast mijn grootste hobby (modelbouwtrucks zie www.wesje.nl) ben ik ook wel redelijk autominded. Ben zelfs oprichter en voorzitter geweest van de VW Polo Club Holland. Echter was dit door mijn werk steeds moeilijker te combineren dus daarmee zijn we (helaas) gestopt.

Ik woon in het rustige en mooie Noord Brabantse dorpje Giessen bekend van de groenten van.... juist HAK.

Op dit moment rij ik in een VW Polo 6n van 1997. Was tot vorig jaar van een oud vrouwtje en nu dus van mij. Tevens rijd mijn vriendin met een Seat Ibiza van 1996. Ik ben in het dagelijks leven vrachtwagenchauffeur dus ik ben 1 van diegene waar een hoop mensen op zitten te schelden onderweg :D maar anderzijds net zo wees gerust :party:

Mijn poetservaring tot heden is handmatig met turtlewax e.d. en met een rotary met daarbij diverse eenzet producten, waarbij ik de rotary enkel gebruik om te cleanen en de rest met hand verwerk vanwege de swirls, hologrammen enz.

En ja dan komt het moment dat je steeds jaloerser word als je naar jullie werk, machine's en poetsmiddelencollectie's (leuk woord voor scrabble :D ) kijkt. Kortom Wesje gaat Tim dus zeer binnenkort (waarschijnlijk vanavond nog) verblijden (of niet ::-b ) met een bestelling. Na al dat lezen ben ik in grote lijnen al wel uit wat mijn bestelling gaat worden. Een dappie aangevuld met Poorboys producten.

Tot zover.......

Gr,

Arjan
 
DKBM zei:
Welkom hier! We zijn trouwens gek op foto's van de auto's die je gaat detailen .......

Komt helemaal goed. Testkonijn word mijn eigen auto. Daarna de Ibi en waarschijnlijk de Leon (2007) van Paps en mams en de Toledo van mijn broertje dus foto's zullen wel komen en ik geloof dat ik mijn truck toch ook eens ga laten glimmen....
 
wesje zei:
Komt helemaal goed. Testkonijn word mijn eigen auto. Daarna de Ibi en waarschijnlijk de Leon (2007) van Paps en mams en de Toledo van mijn broertje dus foto's zullen wel komen en ik geloof dat ik mijn truck toch ook een ga laten glimmen....


Hahaha. Zeker als je de vrachtwagen gaat doen, zou ik maar gelijk spullen met pallets aan laten rukken (schat, ik ga even de trims van de truck doen, ben over 8 uur weer terug :D )
 
Keurige auto. Let even op bij de lak: op het forum wordt vaak gezegd dat de VAG lakken hard zijn. Zo te zien is dit een unilak uit 1997. Kan dus zijn dat jij andere spullen nodig hebt voor jouw auto dan de meeste VAG-rijders hier, welke meestal metallic lak hebben.
 
Welkom op het forum! :ja

Offtopic: Heb even je zelfbouwprojectjes gekeken, zeer mooie trucks heb je er van gemaakt zeg! :)^ :)^
 
En een bestelling geplaatst. Wilde eigenlijk nog meer maar dat komt nog wel anders denk ik dat het meisje zo gaat doen:klap :D

Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Orange Light Cutting Pad
Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch White Polishing Pad
Bilt-Hamber - Auto-Clay Regular - 200g
Dodo Juice - Born Slippy clay lube - Spray 500ml
Poorboys World - Black Hole - 473ml
Poorboys World - EXP Pure Sealant - 473ml
Poorboys World - Natty's Paste Wax - 225gr
Poorboys World - SSR1 Light Abrasive Swirl Remover - 473ml
Poorboys World - SSR2 Medium Abrasive Swirl Remover - 473ml
Poorboys World - Trim Restorer - 473ml
Poorboys World - Microfiber Applicator
Carclean.com - Hi-Tech Foam Applicator
DAP - DAP500 D/A (Dual Action) Polijstmachine - 220volt
Carclean.com - Tire & Trim Dressing Applicator
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Geel - 39x39cm
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Groen - 39x39cm
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Koraal - 39x39cm
Meguiar's Professional - All Purpose Cleaner (APC) - 3780ml
Meguiar's Professional - All Purpose Cleaner Spuitfles (APC) - leeg - 945ml
Meguiar's Professional - Standaard Sprayer
Carclean.com - Heavy Duty Gallon Pomp
 
Welkom! Mooi lijstje! Misschien in de toekomst een rode en een zwarte pad voor de Black Hole en EX-P machinaal aan te brengen?
 
Dibbuz zei:
Welkom! Mooi lijstje! Misschien in de toekomst een rode en een zwarte pad voor de Black Hole en EX-P machinaal aan te brengen?

Wil het eerst met de hand gaan proberen. En aangezien de voorraad zwarte pads uitgeput is op dit moment hebben we hem op het verlanglijstje gezet voor de volgende bestelling.
 
Tja je eerste bestelling is nog niet binnen (tnt mannetje gemist vandaag) of de 2e is reeds gedaan. Ik had het idee dat ik nog eea miste en de zwarte pad was weer leverbaar dus lijstje aangevuld met:


Poorboys World - QD+ Quick Detailer Plus - 473ml
Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad
3M - 3434 afplaktape - 19mm breed
Poorboys World - Deluxe Mega-Mega Towel - Groen - 40x68cm
Poorboys World - Deluxe Mega-Mega Towel - Koraal - 40x68cm
Poorboys World - Chenille Wash Mitt
Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Car Wash - 946ml
Poorboys World - Waffle Weave Drying Towel - 60x90cm