• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wezl Stelt zich voor ;)

Wezl

Detailing rookie
3 okt 2015
10
2
Hallo allemaal

Ik ben Wesley 23 Jaar en woonachtig in het mooie limburg.
Na veel bezoekjes aan dit forum toch maar een voorstel topic gemaakt is wel zo netjes.
Ik bezit een Golf 6 GTI Uit 2012 ik poets deze het liefst iedere dag want hij moet er wel netjes bij staan natuurlijk;)
Mijn historie aan auto's begonnen met een golfje 4 toen een uitstapje gemaakt naar een fiat punto slechtste keus ooit geweest.
Toen weer terug gegaan naar golf 6 highline helemaal naar wens laten maken raampjes blinderen andere velgen etc etc helaas vonden de dieven hem ook mooi en hadden ze hem meegenomen.
Toch weer een golf 6 highline terug gekocht maar mijn droom auto bleef een golf gti en deze is nu in bezit :-)^:-)^
Omdat een foto meer zegt dan tekst bij deze.
11917484_896127887144550_6735737234788184032_n.webp

Groetjes Wesley

Hoo Wesley,

mooie GTI!... En mooi lijstje al! En dat voor iemand van 23 ;)

Veel plezier op het forum!

welkom met je mooie wagen
de raampjes mogen blijkbaar donkerder gemaakt worden dan in Belgie :-)
meer dan 35% en je kan je folie er ter plaatse afhalen bij een controle :'(

ik vermoed dat jouw beste vrienden de Iron.x of non ferro bussen zijn? ;-)

Mooie auto!
Ik ga een dezer dagen mijn witte auto inruilen voor een fel groene. Ik kan met dat wit niet zo veel, schoon is schoon, geen diepte, alleen glans.
Als ie dan schoon is is het wel heeeeel mooi vind ik.

PeterS Hier in NL wordt een lichtdoorlaatbaarheid incl tolerantie aangehouden van 55% lichtdoorlaatbaarheid, dus 45% verduistering.
Een zogenoemd certificaat is niet rechtsgeldig, de Tintman van de Politie is de geijkte norm bij een geconstateerd afwijking.

• Leuk
Reacties: PeterS
Ja dat klopt wel Altos het is mooi wit maar je ziet er ook echt alles op haha
En qua ramen in nederland mag je je achter zij ruiten en achter ruit zo donker als je zelf wilt

Zluytr;n433410 zei:
probeer eens een zwarte auto :-D

Ook gehad vond het zeer mooi als die mooi gepoetst was maar toen was ik nog niet zon hele nauwkeurige poetser dus je zag nogal veel krasjes haha