• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PeteRR stelt zich voor...

PeteRR

Detailing rookie
14 apr 2009
25
2
Hallo allemaal,

aangezien ik het forum hier nu zo'n beetje heb doorgepluist, zal ik me dan ook maar even netjes voorstellen:

Peter is de naam, woonachtig in het pittoreske Reijmerstok (Zuid-Limburg), rijdend in een Audi A4 (2009, nieuw dus), ijsmetallic zilver. Daarnaast staat er hier nog een Golfje IV (zilvermetallic) op de oprit, een Mercedes C klasse uit 2005 en een Golf V GTI Limited Edition (beiden metallic zwart).

Vandaag mijn eerste bestelling van Carclean binnen gekregen. De standaard poetsmaterialen die je nodig hebt om een beetje degelijk te kunnen werken (foam gun + SSF, sealer, shampoo, wax, DAP 500 etc....)
Aangezien ik wel voorheen het autopoetsen (wat bij lange na niet in de buurt kwam van detailen) altijd leuk vond (erfenis van mijn "tuning tijdperk"), ga ik er nu voor zorgen dat de A4 ook nieuw blijft. Daarnaast is de Merc echt wel toe aan een goede detail aangezien die stikt van de swirls. De GTI laten we even voor wat het is, daar mag mijn schoonbroertje zich op uitleven. De Golf IV word het 'proefkonijn' voor polijstwerk etc. Dit beestje is de afgelopen 10 jaar zwaar genegeerd door mijn ouders en dient nu als 'ragbakkie'. ]d~^

Hopelijk kan ik eind volgende week mijn eerste foto's plaatsen over de behaalde resultaten (en dan uiteraard wat tips en trucs van jullie krijgen)....

Tot slot, hoewel dit CAR cleaning forum is trek ik toch even de stoute schoenen aan. Zijn er ook mensen hier die ervaring hebben in het detailen van motorfietsen?? Kan daar namelijk erg weinig over terugvinden :s

Tot ziens in een van de topics,
groeten,

PeteRR :cool

@ Stimpy: dat topic had ik inderdaad al gezien, net werk. Ik ga me morgenmiddag/avond amuseren met mijn CBR 929 RR. Is al een leuke test voordat ik met de auto aan de slag ga....

@ Rubba: tja, wat betreft dat wagenpark.... er staat ook nog een oude Fiat Bravo (maar die is het niet eens meer waard om te poetsen) en een Dodge Ram Van. Die Dodge wil ik in de zomer ook een grote make-over geven.
Gek genoeg word er ook nog in alle auto's gereden :-d
Ik zal binnenkort eens een 'oprit-foto-shoot' houden, eens kijken hoeveel er nou eigenlijk echt op de oprit passen ;)

Welkom Peter! Had iemand het al over het uitgebreide wagenpark gehad? :lol Veel succes en plezier op het forum en met detailen.

Welkom Peter!!

Dat zal een flinke oprit moeten zijn, om al die auto's kwijt te kunnen... :lol
Misschien zie ik je wel eens rijden, kom elke dag langs R'stok...

Tja, motor poetsen: hier staat er ook eentje in de garage. Principe is ongeveer hetzelfde als het detailen van een auto, alleen veel meer priegelwerk...

Grtzz en veel leesplezier, hier staat enorm veel informatie!
Ko

meuh