• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wheel Brightner vs. 'Chemical Resistant' Sprayer.. 3 - 0

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeePee

Detailing rookie
5 jun 2008
45
0
Beste mede-detailers,

Ik vind Wheel Brightner ontzettend effectief spul om mijn velgen schoon te krijgen, maar het kost een hoop spray koppen. Uit de webshop heb ik inmiddels 3 'Chemical Resistant' Sprayer gekocht en die zijn allen na een enkele malen gebruiken al weer stuk. Ben toen overgestapt naar de High Volume sprayer, maar ook deze kan er niet tegen op... :roll

Heeft iemand een goed alternatief?

p.s. zie nu ook pas de ervaringen van andere Chemical Resistant spraykop gebruikers, maar die hebben hetzelfde probleem.

Is al meerdere malen aan de orde geweest (zoekfuntie? ;) )
WB droogt op als kristallen, dit verstopt de sprayer, oplossing: na gebruik met water doorsprayen en hij zou niet meer moeten verstoppen, is hij wel verstopt, even in warm water leggen, spraykopje er af, en na een tijdje sprayen in dat zelfde water. 9 van de 10 keer lost alles op en doet hij het weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.