• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

White Diamont / Black Hole hoe te gebruiken?

Arjan Verkade

Detailing chief
16 jun 2009
319
85
Hoe moet je White Diamont / Black Hole eigenlijk aanbrengen?
Laten zitten of direct weer verwijderen?

Daarna kan er toch direct sealant of wax op?

(Ik ben me er wel van bewust dat de ene voor lichte auto's is en de andere voor donkere ;) )
 
Black Hole kun je aanbrengen en net zo lang "poetsen" tot ie doorzichtig wordt/ begint te glanzen. Daarna afnemen met een mf doek en toppen met een sealan en of wax. Ga er van uit dat White Diamond op dezelfde wijze werkt.
 
Even wat beter zoeken met behulp van de zoekfunctie... is al veel vaker voorbij gekomen.

Inwerken totdat er een glans ontstaat, dan laten intrekken totdat er een waas ontstaat dan afnemen. Staat zo ook op de fles... RTFM dus :-" ;)
 
Ik heb hier al diverse keren tips gezien dat niet overeen komt met wat er op de fles staat en dat je het in de praktijk heel anders moet gebruiken om een goed resultaat te halen ;)
Vandaar de vraag.

Goed, in dit geval lijkt het dus wel te kloppen wat er op de fles staat in elk geval.