• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black hole of White Diamond?

Kan allebij ,je kan de fles bv ook even in warm water leggen waardoor ie een stuk vloeibaarder wordt en dan even goed schudden.
Paar druppels op een pad je zal zien dat je daar heel ver mee komt qua uitsmeren waarbij de truc is om zeer dun aan te brengen dus zolang de pad wax afgeeft hoef je geen wax bij te pakken.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: WouterR en TJ-Brnk
@TJ-Brnk ; het is na een periode gebruiken van een vloeibare wax gewoon even wennen, ik gebruik tot op heden altijd een hand applicator maar wil op termijn overstappen op een finishing pad op de dap.

Mijn bmw had veel grote panelen en weinig randjes dus in zo’n geval is machinaal aanbrengen van wax een klein beetje makkelijker maar in het geval van mijn Corolla kan ik het net zo goed en wellicht zelfs beter (lees meer precies) de wax handmatig aanbrengen.
De Corolla heeft meer randjes ,glooiingen en bv een dakraam waar je omheen moet.
Ik heb stapels met waxen gehad (echt tientallen)maar het meeste heb ik weggedaan de enige waxen die ik over heb zijn diegene die supermakkelijk zijn te verwerken.
De eigen auto’s gaan namelijk in een glascoating. Onderstaande auto heb ik dit weekend onderhanden genomen en staat dan wel weer in een wax .
B9AFED70-02DE-4AC5-8D8B-E8259D5D16B1.webp