• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys Black Hole of White Diamond

Revusion

Detailing trainee
14 jun 2021
30
40
Momenteel twijfel ik of dat ik Poorboys Black Hole of White Diamond moet gebruiken voor de volgende kleur auto? De auto is blauw/grijs. Op deze foto oogt de auto iets donkerder dan in het echt.

8B9E1E9B-0AFA-44BC-9339-D38B5984F77C.jpeg
 
Voor het stukje blauw kies ik voor Black Hole en grijs zou ik voor White Diamond gaan;)

andere foto waar die wat lichter oogt;
E9CAD1E2-5054-42EC-87FD-92CD9440FC52.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ja toen wel inderdaad! Dit zijn foto’s toen die is aangeschaft (zo’n jaar geleden). Had pas de lak gevoeld en voelde stroef aan, dus wordt weer kleien etc
 
Ik meen te herinneren dat er wel verschil kan zijn, maar minimaal. Net zoals de vele verschillende waxen van Dodo Juice, zoals Purple Haze / Orange Crush / etc. Echter waren de 'kleur-effecten' op een witte lak pas lichtjes zichtbaar na meerdere applicaties.

Aangezien de PB glazes ook cleaner bevatten, zal meerdere applicaties de vorige weer grotendeels teniet doen, lijkt mij.
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973