• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie ben ik??

Michelvh

Detailing trainee
5 jan 2016
13
25
30
Ik ben Michel en ben 22jr, woon in de buurt van Rotterdam. Mijn hobby's zijn voetbal, mountainbike,wielrennen, auto's en auto's poetsen uiteraard(tussendoor ben ik oproepbaar voor de vrijwillige brandweer). Wat een druk leven heb ik als ik het zo lees...gelukkig nog tijd genoeg om te relaxen. Ben in het bezit van een mooie Ford Fiesta Red edition uit 2015 die ik elke maand was. Ik heb me aangemeld omdat ik me meer wil verdiepen in de verschillende merken en soorten shampoo, was, polish etc. Ik gebruik nu bijna alles van Meguiars waar ik heel tevreden over ben, maar ik wil me kennis gaan verbreden. Aangezien ik ook de auto's van me ouders en broer was en poets zit ik er ook over na te denken om een polijst machine aan te schaffen en hoop hier ook meer info over te winnen. Stiekem heb ik de droom om naast mijn werk een beetje te klussen en er later een bv'tje van maken als er genoeg animo voor is, velen zullen mij voor gegaan zijn en niet geslaagd zijn omdat het toch een grote stap die je maakt. Onderstaand vind een mooie foto al zeg ik zelf, van mijn auto nadat deze in de was gezet is.
Bekijk bijlage 3183
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de leuke reacties :) Aangezien sommige nog meer foto's willen zien.
95y9zm.jpg

95y9zm.jpg

2s6t5pv.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Ric325i en tembaco