• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie hebben er allemaal een Extractor?

Bikkel

Detailing guru
23 okt 2014
1.635
173
53
Berkel en Rodenrijs
Weet niet of het handig is om een Topic te maken wie allemaal een Extractor in zijn bezit heeft en die wil uitlenen / verhuren aan een forrum lid.
Dan kunnen andere leden makkelijk bekijken of er iemand in de buurt woont met een Extractor.
 
Overzicht van wie waar zit, was er al ... niet iedereen wil daar op staan
Persoonlijk leen ik niet meer uit aan zo maar een forumlid
Ernstig negatieve ervaring mee opgedaan

Wie de behoefte heeft aan "iets" kan beter zelf aangeven waar hij te vinden is
Dat werkt al tijden prima
 
Quantoxx om dan precies te zijn, zojuist mijn afschriften door gekeken en heb €26.62 betaald voor 24 uur huren van de extractor zelf.
 
Je betaalt 100,- borg, als jij hem terug brengt wordt dit verrekend met de dag/week/weekend prijs.
 
De 20€ is de ex prijs inderdaad voor 1 dag, bij 2,5 dagen huur zit je al aan een weektarief. En mag je hem zelfs heel de week houden, als je hem langer nodig bent dan 1 dag bv.....

Máár voor een dag huren, hieroverheen komt nog de btw en 10%schade afkoop regeling (dat geld niet voor een wieltje of mondstuk wat kapot terug komt) en ik dacht 3 of 5€ schoonmaakkosten wat wordt meegenomen.

vrijwel altijd wordt het huurbedrag in de borg meegenomen. Vaak is de borg bij een extractor voor een dag tussen de 75/100€ E.e.a. afhankelijk van de huurtermijn.

Kom je heb ophalen betaal je enkel het uitstaande borgbedrag. Stel 100€. Borg wordt het liefst met de pin voldaan.
Bij inleveren van het apparaat wordt gekeken naar schade/schoonmaak en of deze nog steeds werkt.
Het uitstaande huurbedrag (bijv. 32€) wordt van de borg afgetrokken en wordt er vaak binnen 2,5 werkdag de resterende borg (€68) terug geboekt naar je eigen rekening.
 
Het loont zich ook om even naar de prijs (en voorwaarden) te informeren bij verschillende verhuurders. Boels is vaak wat duurder dan de andere verhuurder bij ons.
 
Overigens heb je al een extractor voor zo'n 125 euro (Vax 6131 bijv.), die kun je dan over een jaar voor een tientje of 8 verkopen...
 
Ik heb mijzelf er maar een klein beetje in verdiept, maar ik had het idee dat als je een Numatic George zou aanschaffen, uiteraard een stuk duurder, dat je dan een goede stofzuiger en extractor in één had. Als je voor beide functies een los apparaat koopt, ben je net zo duur uit, denk ik?


Greetz
 
Heb zelf een george, als je wat om je heen kijkt kun je er vast wel eentje met een aanbieding scoren denk ik . weet je thuissituatie niet , maar hier zijn er ook al banken en matten(vloermatten), en karpetten mee gedaan . pittig multifunctioneel ding dus . :)
 
ik heb de karcher se5100 en werkt zeer goed. nadeel is dat het reservoir kleiner is dan de george maar kost ook maar de helft en zuigt als een ....
 
Ik ben ook geïnteresseerd in een combi van een goede stofzuiger en extractor... maar ik heb echt geen idee wat te kopen...
@cybersijp wat voor type George heb jij?

En alleen een extractor... @NoMeursy Ervaring met jou voorbeeld van de Spotclean pro?
 
@Rippie Had een oude dry/wetvac van karcher van mijn pa zeker 15 jaar oud. Maar die heeft het begeven. Hoor veel goede verhalen over de spotclean pro. Veel detailers op youtube zeggen dat dit een prima compacte machine is die veel water (smurrie) eruit kan zuigen. watch https://www.trustedreviews.com/reviews/bissell-spotclean-pro-portable-carpet-cleaner.

ik zit eraan te denken om dit apparaat te kopen puur omdat het compact is, veel zuigkracht heeft en ik dit puur voor stoffen stoelen en stoffen vloermatten ga gebruiken.
 
  • Leuk
Reactions: Rippie
@NoMeursy Ik ben erg benieuwd naar jou ervaringen dan, als jij er een hebt gekocht hoor ik graag van je.
Ik ga eerst op vakantie en ik kijk wel als ik weer terug ben wat ik ga kopen.