• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie hebben er allemaal een Extractor?

Ik heb een Karcher se4001, bevalt prima voor mij. Gebruik hem enkel als extractor maar je zou hem prima kunnen gebruiken als gewone stofzuiger, even het filtertje met een bijgeleverde zak verwisselen en klaar.
 
Interessant topic, ben nml zelf ook op zoek naar een betaalbare extractor (<200€), en zo kwam ik ook uit op de Bissel toestellen. Maar na het lezen van reviews, is deze van de lijst geschrapt (veel klachten over de slangen die afscheuren, lekkende reservoirs, te weinig zuigkracht).
Me even verdiepen in de Artos.
 
  • Leuk
Reactions: Brad
Is heel weinig informatie over te vinden. Ik denk dat het zo een apparaat is van 13 in een dozijn. Toestellen van gelijke prijscategorie presteren meestal ondermaats (heb al redelijk wat zoekwerk en reviews gelezen). Daarmee dat de aankoop van een extractor wederom op de lange baan is geschoven. Neig nu meer in de richting te gaan zoeken om een goede waterzuiger aan te schaffen, als ik daarmee hetzelfde resultaat kan verkrijgen. Misschien iets meer werk (zetels inspuiten met apc + inwerken met een borstel).
 
Lijkt me niks mis mee @Jamme1981 , Ik zie deze wel onder meerdere namen langskomen maar reviews zijn meestel goed (van diverse merken) als je geen 5 auto's in de week doet. In Helmond zit een bedrijf welke deze levert als Sprintus extractor.
Ik heb nog nooit iemand blijer zien worden van een waterzuiger ipv een extractor van welke soort dan ook mede door de zuigmond en daarmee de zuigkracht welke gecreerd wordt.

Zelf nu meerdere malen de Bissell SpotClean Pro gebruikt en ben er zeer tevreden mee, hele interieur moeiteloos schoon, matten, vloerkleed, stoel, alles in huis gewoon makkelijk schoon, compact, goed op te bergen en heel erg veel zuigkracht.
Reviews zeggen niet alles, is iemands mening, het is maar net waar je het voor gebruikt en hoe vaak.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de Bissel multiclean spot&stain. Een broertje van diegene die@Altos heeft.
Ik sluit me volledig aan bij zijn opmerking.
Als je dit merk kiest neem dan wel een uitvoering met de langere slang, 2,1meter. Anderhalve meter is namelijk wel erg kort.
Groeten Martin.
 
  • Leuk
Reactions: Jamme1981 en Brad
Van de week ook een Bissel spot & stain gekocht.
kan er niks negatiefs over vertellen doet waarvoor hij gemaakt is en doet dat goed.
en inderdaad een plus voor de langere slang.
 
  • Leuk
Reactions: Martind8b en Altos