• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie is Danito??

Danito

Detailing rookie
30 sep 2008
3
0
Danito is het koosnaampje van mijn vriendin voor mij, in het dagelijkse leven heet ik Daniel oftewel Daan. Ben 36 en woonachtig in Vleuten. Heb mij aangemeld voor dit forum omdat ik het leuk vind om ervoor te zorgen dat de auto's en motoren er netjes uit blijven zien. Vanaf morgen ga ik aan de slag als rayon manager bij een bedrijf wat zich bezig houdt met de verkoop van autowasstraten, zelfwasboxen etc.
 
Welkom! Aan wasstraten hebben we op het forum idd een broertje dood :D Ik zeg: productdevelopment! Succes met je nieuwe baan en veel plezier hier op het forum!
 
geloof dat ik even moet reageren....

Ik ben in alle facetten geinteresseerd van het reinigen van de auto.... en de een zal kiezen om zelf alles ter hand te nemen en veel tijd te besteden aan het poetsen van zijn/haar auto....en de ander kiest voor het gemak van de wasstraat....ieder zijn keuze toch....

ik vind het leuk om mijn auto/motor netjes te houden, en vind het ook niet erg om daar tijd aan te besteden...en nu kan ik ook nog mijn brood ermee verdienen....
 
Waar kan ik mij aanmelden voor de meeting van 13 december as ?? Wil dan met de auto van mijn vriendin langskomen...
 
Welkom..! :)^

En idd niet iedereen hecht evenveel belang aan z'n wagen..Succes met je nieuwe Job..!