Tim zei:Wij hebben het wel staan, maar het wordt zelden tot nooit verkocht. Zelf is het door ons niet getest.
corradoke zei:Zoals jullie zeggen= in de klikko.
Ook zo een flesje gehad, een stukje van 10op10cm op test kap geprobeerd (manueel en machinaal) manueel geen verbetering, machinaal nog meer fijne swirls en enrom gommen. Dus nee dank u.
Dirk zei:Hee daar, Ik weet niet of je ook al eens met de poorboys produkten gewerkt hebt? Maar gezien je uit regio valkenswaard komt mag je best een keer wat poorboys produkten proberen van me, dan kun je ze eens vergelijken. En gaat het toevallig om een zwarte leon met reclame stickers? Greetz Dirk
Niet lopende producten worden inderdaad uitgefaseerd! En inderdaad ook om ruimte te maken voor producten die beter in de markt liggen.
dus binnenkort geen vaste waxen meer in het aanbod? 8-())Tim zei:Niet lopende producten worden inderdaad uitgefaseerd!
O sorry LeonnekeLeonneke zei:Dank je wel Dirk en noem me voortaan maar Leonneke ............![]()
![]()
Dirk zei:O sorry LeonnekeMaar ik zag sportschool en de naam Leonneke staan, ik dacht meteen even aan valkencourt (zwarte Leon met reklame stickers er op:schaam ) sorry daarvoor. Maargoed, succes alvast met het dappen. Ik zie de blinkende Freelander vast wel eens voorbij komen.
Greetz Dirk