• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie is Limited240?

Limited 240

Detailing rookie
15 jul 2013
16
0
37
Hallo ik ben Ben, beetje jammer van die grappen...
Ik woon in Vlaardingen maar ben werkzaam in barendrecht en vind het heerlijk om me auto te wassen en hou me hier ook veel mee bezig.
De auto betreft een Golf V limited 240.
Hiervoor heb ik een peugeot 206 GTI gehad, maar de drang naar vermogen nam toe en voila daar kwam de golf.

Beide auto's heb ik altijd met de hand gewassen, dit omdat me dat meer genoegen gaf.
Ik vind dat je met de hand de auto veel strakker/glimmender krijgt. Vroeger waste ik de auto elke week, nu iets minder maar ben me wel meer gaan verdiepen in het proces enz.
Ben eigenlijk nooit zo goed in voorstel topics dus laat het hier maar bij...:lol

Gr. Ben
Foto550-L6GHQYRR.webp

Foto550-4KCQB74H.webp

Foto550-6338FOA3.webp

Foto550-JCD4UPJH.webp

Veel plezier hier Ben!
(niet zo ver uit de buurt woon je)

Plaatjes doen het ook altijd goed van een auto :)

Ik weet het, ik weet het, ik weet het !

Limited240 is eigenlijk Ben, en rijd in een golf 5 GTI limited 240

Kom maar op met de prijs :)

Hoi Ben,

Welkom bij de club! Fijn om te zien dat er weer een haringkop (Vlaardinger) zich heeft aangemeld. Ik probeer a.d.h.v. je foto`s te achterhalen in welke hoek je zit, maar volgens mij zie ik op de achtergrond weilanden richting Maasland/Delfland? Je woont in ieder geval mooi..

Toeter gerust als je een smurfblauwe Focus hatchback of zwarte Altea ziet.

Robert

Hier nog een mede (import) haringkoop, welkom bij de club. Ik probeer hetzelfde als ome Robert m.b.t tot het achterhalen van de locatie, en volgens mij woon je niet heel ver van mij vandaan, (Vlaardingen west).

Wel een super mooie locatie overigens :-)^

Het is inderdaad vlaardingen west, de zuidbuurt(weggetje tussen vld en mssluis) Ik zelf woon schuin tegen over fietswinkel de planeet in de polenwijk:lol

Aha, vlak in de buurt v/d polenflat en het heempark ;) Ik woon tegen de zuidbuurt aan.