• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie kan mij meer vertellen over de Dodo Juice Bouncer's 22 wax?

vectraroels

Detailing rookie
22 jul 2010
174
0
Mensen, aangezien onze vrienden van Carclean.com weer Dodo dagen hebben. Wil ik een nieuwe wax gaan bestellen.

Het gaat hier om de DJ bouncer's 22 wax. Wat kunnen jullie me hier over vertellen? Qua glans, beading verwerkbaarheid etc. Standtijd word lastig aangezien het een nieuwe wax is. (Is ook niet belangrijk, wil hem voor de zomer)

Nog geen ervaring mee, maar ik heb em wel.

Dodo Juice Bouncer's 22 Wax

63edf898.webp

4143ed09.webp

2d26bd80.webp

Op de foto lijkt de wax een beetje gelig, beige, maar in het echt is deze zo goed als (spier)wit.
De geur is, Dodo Juice waardig, ruikt erg naar citroen.

Ik zal vanavond of morgen mijn ervaring ermee hier posten. :ja

De Bouncer's is een homemade wax van iemand op het DW forum. Bouncer heeft daar ook een topic over zijn ervaring en dus ook zijn 22ste productie. Hij heeft heel wat samples aan mensen gestuurd vh forum die allemaal hun ervaringen gedeeld hebben en ik heb nog geen enkele negatieve gelezen ;)

Je hebt de link in je postvakje liggen zometeen.