• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie komen er op de DAP Clinic van 29/01

DivingDisaster

Detailing addict
5 okt 2010
410
65
38
Ik zag dat er nog 3 plaatsen beschikbaar zijn voor de DAP clinic op 29 januari 2011.
Ikzelf heb me ingeschreven en ben benieuwd of er nog "bekenden" van het forum komen.
Grtz. En tot in het nieuwe jaar!!! x-]
 
Ik heb me ook ingeschreven.
Ik heb vorige maand een DAP900 aangeschaft, maar wilde even wachten op de clinic alvorens ik echt aan de slag kan.

Gr. Alex.
 
Ik zou ook graag willen komen.

Maar bij wie kan ik me inschrijven, en wie kan er mij wat meer informatie over geven.

Wat de kosten zijn, en of je al in het bezit moet zijn van een DAP?

Ik hoor het graag van jullie
 
Opgelet: Er zijn nog twee plaatsen beschikbaar gekomen voor deze clinic! Wie wil, moet snel klikken op de clinic-pagina:
clinic aanstaande zaterdag 29 januari
 
Druk net mijn wishlist af en Google maps plattegronden. Heb er nog steeds veel zin in en gezien de locale temp. -7 lijkt me binnen geen overbodige luxe.
 
He wat zie ik zojuist op de CC site?! Jullie hebben binnen gestaan, wat een watjes zeg :D :D
 
Jazeker... en lekker warm dat het er was :grinning: hmmm heerlijk...
Tim, Kees, Dennis en alle andere CC-Crew bedankt voor de leuke dag!!!