• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wielkast schoonmaken,

Wittereus;351601 zei:
Laten we maar eens de reactie van de TS afwachten:ja

Doet er niet aan af dat jouw afkeuring lulkoek is
Met de UBL kan je vanachter het wiel omhoog spuiten
Zelfs bij een oude Jaguar met kappen voor het wiel.

Tja, als je zo kinderachtig wilt doen, best.
Ik snap dat mensen selcht met kritiek om kunnen gaan en natuurlijk is het op een anoniem forum nog gemakkelijker om iemand die kritisch is te negeren of zelfs te kleineren.
Veel plezier ermee in ieder geval; acceptatie is blijkbaar moeilijk hier:-/

Ik geloof nooit dat Mcshine dit zo bedoeld heeft. Laten we gewoon aardig blijven. Grapjes op ren forum zijn altijd lastig aangezien je er geen emotie in kan leggen en de ander het op die manier totaal verkeerd interpreteert. Dat is hier waarschijnlijk het geval.

Klopt Joos, was lollig bedoeld, maar kwam dus verkeerd over.

Maar het neemt ook niet weg dat we weinig hebben aan een reactie als "Laten we de reactie van de TS afwachten" wanneer je een persoonlijke ervaring deelt. Zowel ik als Redcat deelden een positieve ervaring met de Underbody lance , relaterend aan het probleem dat de TS ondervindt.

+1 kritiek mag best, maar graag onderbouwd
Eenzijdig afkeuren omdat je niet weet hoe je iets als een UBL kan gebruiken, daar heeft niemand wat aan

Voor de wielkasten heb ik een speciaal hulpstuk laten maken voor op de HD.
De lans demonteer ik, om vervolgens een slang op het pistool te draaien waar ik op het einde de nozzle monteer.
Deze nozzle haal ik van de lans af.

De slang is een hydrauliekslang, waar de koppelingen aan gemonteerd zijn die hetzelfde zijn als op lans en pistool.

Morgen maak ik foto's die ik zal (proberen) plaatsen.

Wielkasten reinigen;
voorwielen maximaal draaien tot aanslag, vervolgens wielkast reinigen waar je kunt spuiten, om vervolgens de andere kant uit te draaien tot aanslag om de ander kant te reinigen.

Hierbij de foto's,

Met het grijze deel kun je draaien om de druk verhogen of te verlagen, het is moeilijk te zien, maar er liggen losse nozzle's met een verschillende spuithoek.
Hoe groter de hoek, hoe breder de straal.

Top bedankt voor de moeite! Zal ik het voorjaar eens gaan stoeien en kijken wat het beste werkt. Dan wissel ik toch de zomerwielen om en kan ik de boel gelijk mooi schoon maken.

thnx all!