• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wielkasten schoonmaken en laten glimmen

paafje

Detailing addict
5 okt 2010
254
62
Lezers,

Er staan diverse topics over "Wielkasten etc"

Nou heb ik gelezen dat de Super Degreaser van Meg als beste wordt aanbevolen.
Nu heb ik net een nieuwe galon van APC gekocht. Is het ook mogelijk om het hiermee te doen? of moet ik het dan nog ergens mee nabehandelen?

Graag jullie reacties
 
Daar kun je het ook prima mee doen, geen probleem. Nabehandelen met een dressing, simpelste oplossing is Cockpit spray :grinning: Goedkoop en prima daarvoor te gebruiken (ergens anders zou ik het niet voor gebruiken ;) )
 
Je hebt in principe maar 1 "cockpitspray" die van turtlewax :grinning: 7,50 voor een spuitbus. Of andere goedkope dashboard "meuk" van de action o.i.d. Dat is goed genoeg voor je wielkasten, het is er toch weer snel af het is enkel voor de looks (tijdelijk).
 
Meg's SD
Mothers Detail Brushers ( die 2 in 1 verpakking )
Autoglym Vinyl-Rubber-Care doet ook wonderen kan ik uit ervaring zeggen ( blijft nog lang plakken ook )
 
Schoonmaken met eeen mooie brush met lange steel van Mothers Wax
https://www.Carclean.com/product/Mothers_Wax/Fender_Well_Brush_155800_100576

Daarna lekker in de tire shine van de action...prijzen zal ik niet mogen noemen maar is onder de 2:D
 
Ik smeer ze nadat ik ze heb schoongemaakt altijd in met pb trim restorer met een verfkwast op een lange stok..:)^
 
Schoonmaken en ontvetten met apc
Mooi zwart maken met Chemical Guys Bare Bones :heart_eyes:
 
Inderdaad, met APC en een borstel gaat het uitstekend.
Tenmiste, als de borstel er tussen past. Mijn auto is niet verlaagd, heeft de standaardbanden en krijg de Mother''s Fender Brush er niet makkelijk tussen. De enige manier is via de onderkant . Voor de voorwielen kan de wielen nog draaien voor meer gemak.