• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Witte puntjes in steenslag ..

Marco Oreel

Detailing rookie
21 jan 2013
3
0
Hallo allemaal,

Weten jullie een oplossing om de wax (krijt) uit de steenslag putjes te krijgen ?.
De witte putjes zitten op de kunststof bumber en natuurlijk de motorkap.
Welke wax laat geen witte putjes achter.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groeten,

Marco
 
Hallo. Welkom op het forum. Leuk dat je je even voorstelt. :grinning:

De oplossing: Na een uur nogmaals afnemen met een doek samen met een spraytje quick-detailerspray.

Welke wax gebruik je nu? Ik heb zelf met een hoop waxen gewerkt, maar bij geen van allen had ik echt last van witte opgedroogde wax in de steenslag putjes die ik er moeilijk/niet uit kreeg. Natty's blue, Collinite 845 zijn uitstekende prijs-kwaliteit waxen.
 
Oja zal me even voorstellen ..

Mijn naam is Marco.
Ik woon in Kapelle (Zeeland)

Ben een Alfa Romeo liefhebber. Heb een 147 GTA en 156 SW gehad. Momenteel rijd ik in een Alfa GT.
Altijd zeer zuinig op mijn auto.. Heb al meerdere keren wat besteld bij CarClean.
Op dit forum valt veel te leren wat betreft detailing.

Zal als ik wat meer tijd heb een foto van mijn Alfa op deze site zetten.

Groeten
 
Je mag gerust een keer langskomen om een paar dingen te gebruiken, is tenslotte maar 10 km rijden. (Nisse)
Heb wel een paar waxxen staan hierzo.
 
He Brain,

Lijkt me leuk en leerzaam ...

Stuur me even een berichtje

Dan kunnen we wat afspreken !!

Gr. Marco