• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolfgang Finishing Glaze ipv Monello Finale?

Ron207

Detailing rookie
2 jun 2008
92
0
Hallo dames en heren,

Op mijn zwarte 308 erg snel last van lichte gebruikssporen.

Ik ben erg fan van de dgps en de fuzion en vraag me af of de finishing glaze een goede stap zou zijn alvorens deze producten te gebruiken.
Normaal gesproken gebruik ik Finale op een lichtgroene en zwarte pad icm de dap dan nog is netjes finishen niet heel makkelijk ivm het afnemen van de Finale.

Weet iemand in hoeverre de finishing glaze kan corrigeren en afwerken op een zachte gevoelige lak en aan welke pads ik dan zou moeten denken :weetniet

Alvast bedankt voor jullie hulp en meningen :cool:
 
Finishing Glaze bevat iets meer van dezelfde korrel en kan dus iets meer corrigeren en bevat de originele Wolfgang glaze. Finale en FG heeft geen zin.
 
Het is mijn bedoeling de finale te vervangen voor de fg. Kan dit gewoon met dezelfde pad combi's?
En nog belangrijker, kan dit uberhaupt? Maar als ik het zo lees moet het kunnen.
 
Wil je topic niet vervuilen, maar hoe zit het met de korrel in Lime Prime? Is deze vergelijkbaar met Finale?
 
Volgens mij is de LP een stukje minder krachtig, zal op zachte lakken wel wat doen, zou er qua correctie geen wonderen van verwachten, mischien dat het met een lichtgroene of witte pad iets doet, maar op zwart niet.
Heb zelf ook niet het idee dat dat de gedachte achter het product is.