• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wolfgang sealant toppen met??

aron225

Detailing chief
2 mei 2009
2.158
102
allen,

mijn auto is nu vrij strak, en voorzien van een laag wolfgang deep gloss paint sealant 3.0 (hele naam, voor simpelweg een fantastisch product)

verder zit er geen bescherming op, en het leek me leuk (lekker weer enzo) deze te toppen, alleen waarmee?
mogelijkheden:

natty's red
collinite 845
meg's goldclass (zit hier net als de nxt een cleaner in??)
dodo rubbish original
dodo rubbish juiced edition
zymol carbon

en dan zal ik er gerust nog wel 1 of 2 vergeten zijn..

gezien hier een fles meg's goldclass staat, en ik die nog niet gebruikt heb, dacht ik, die is wel leuk voor een keer, maar zit hier een cleaner in?
gaat mij niet om standtijd, die komt van de wolfgang sealant, en is dus in orde..

graag iemand die me even opweg helpt..

dank u allen
 
Kan je toch toppen met eender welke wax zonder cleaners in.
Zichtbaar verschil ga je amper hebben tussen je verschillende waxen.
 
dan denk ik dat ik natty's red maar weer eens pak, is te lang geleden dat ik die gebruikt heb..

dank!
 
Maakt echt geen ene z*k uit wat je er daarna op smeert :grinning: Doe lekker wat je zelf wilt. De gold class zou ik NIET gebruiken, die heeft inderdaad een hele milde cleaner.
Je kan dus alle er op doen, zolang het maar een pure wax is zonder cleaners, ik zou er zelf een Natty's of dodo wax op doen.

Maar het gaat je om de looks.... ik ben bang dat je geen enkel verschil gaat zien, zo ja, schiet eens een foto met een 50/50. Het toppen van een sealant met wax is puur een "gevoel".
 
*doet ze benen omhoog.. en gaat zitten*

laat dan maar..

dan rij ik wel zo.. limeprime voegde al erg weinig toe.

kan beter mijn tijd steken in het swirl en krasvrij maken van die plastic "wind deflector" met plastX