• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wolfgang sealantvraagje

bartr123

Detailing chief
24 aug 2008
1.248
85
50
hey,een vraagje.
ben voor me zelf een gebruikerslijstje aan het maken(de volgorde's) voor een wolfgang behandeling.
nu heb ik hier de wolfgang spritz sealant staan, is dit hetzelfde als de deepgloss paint sealant?
of is dat meer een detail-spray als bijvoorbeeld de poorboy's quick detailer?

als ik mijn lijst compleet heb zet ik hem hier neer voor de op en/of aanmerkingen.

bart

Deep Gloss Spirtz Sealant is eigenlijk hetzelfde als Deep Gloss Paint Sealant alleen zo geformuleerd dat het door een spraykop kan:
Wolfgang Deep Gloss Spritz Sealant is a direct descendant of our
ground-breaking wipe-on sealant, Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant.
The two share virtually the same blueprint, with one exception. Deep
Gloss Spritz Sealant has engineered liquefied polymers that disperse
easily through the spray nozzle and then cross-link on the paint
surface to form one solid polymer coat over the paint finish

Ook kan deze gebruikt worden i.c.m. Deep Gloss Paint Sealant:
Wolfgang Deep Gloos Sprits Sealant is formulated to work hand in hand with Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant. As with any sealant, it may not bond well to a carnauba wax.
Deze kan dus gebruikt worden tussen de sealant beurten door. Wilt je hem icm met Fuzion gebruiken dan eerst de Spritz en dan de Fuzion.

Het is hetzelfde product ,zo lees ik het op Autogeek ,maar eigenlijk wordt het ook gezien als een product om je bestaande laag te boosten ,zoals een spray-wax maar dan in selant vorm. Maar het kan ook perfect als "Stand-alone" product.

While Wolfgang Deep Gloss Spritz Sealant is an excellent stand-alone sealant, an off-label application is to use it as a quick detailer. Off-label refers to using a product for something other than its recommended purpose. In this case, Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant can be used as a super-charged quick detailer to reinforce your existing paint protection.

Klikkie

Edit : Damn ,Dennis nu was jij me te snel af..:lol

Hoi Dennis,

Die wolfgang is volgens mij wel een heel goed product of niet?
Heb de deep gloss paint sealant staan,moet ik nog is een keer gebruiken.
Maar zit ook aan die Fuzion wax te denken,kost wat maar dan heb je ook wat.
Hoor en lees er goede dingen over.

Christiaan

wassen: wolfgang auto bathe wash-mitt/the bone
cleaner: wolfgang total swirl remover 3.0 kleur pad afhangkelijk van testspot
polish: wolfgang paintwork(pre-wax)polish enhancer witte pad
glaze: wolfgang finish glaze 3.0 blauwe pad
sealant: wolfgang deepgloss spritz sealant zwarte pad
wax: wolfgang fuzion rode pad

zo had ik t een beetje uitgevogeld.
in de web-shop staat de deepgloss spritz sealant ook onder de groep spay-wax,vandaar dat ik dacht dat deze net als de quick-detailler zou zijn.
maar daar is de instant detail spritz voor.

@dennis mijn engels is zwaar slecht,het engels leslokaal keek uit op een boom met veel vogeltjes:-"

wassen: wolfgang auto bathe wash-mitt/the bone
cleaner: wolfgang total swirl remover 3.0 kleur pad afhangkelijk van testspot
glaze: wolfgang finish glaze 3.0 blauwe pad
sealant: wolfgang deepgloss spritz sealant zwarte pad
wax: wolfgang fuzion rode pad

de paintcleaner/pre-wax hoeft niet als je toch al gaat polijsten

om even in te haken,als ik met de poorboys ssr serie aan het werk ben geweest,zou ik in in principe de proffessional polish van poorboys ook achterwege kunnen laten?